Ol Deyin Olsun Mucizeyi Nasıl Farkettim

Ol Deyin Olsun Mucizeyi Farketmek

Mucizevi şekilde arzularım üst üste gerçekleşiyordu üst üste gelince bir şekilde dikkatini çekiyor insanın size de olmuştur mutlaka, hani bir şey söylersiniz pat diye gerçek olur ve siz de genellikle keşke başka şey isteseydim dersiniz

İşte o tür şeyler ben keşke başka şey isteseydim demem başka şey de isterim sanki tek bir şey isteme hakkınız varmış da, siz de onu çok da değerli olmayan bir şey için kullanmış, harcamışsınız hissi veriyor bu laf bana veya tam da o anda evren sizi dinliyordu da, önemsiz dilek dileyip fırsatı kaçırmışsınız gibi...
Ol Deyin Olsun Mucizeyi Nasıl Farkettim
Hani keşke kıvanç tatlıtuğ da burada olsaydı” diyorsunuz, pat diye kıvanç geliyor eee istemiştin, sevin bari yok keşke büyük ikramiyeyi kazanmayı isteseydim e onu da iste ben bu konuda şöyle düşünüyorum birincisi, madem arzu etmişsiniz, demek ki olmasını istemişsiniz, olduğu zaman küçümsemeyin.

İkincisi, dileyin dileyebildiğiniz kadar.kim size belli bir dilek kotanız olduğunu ve onu aşamayacağınızı söyledi ki işte ben bu gibi olaylarla karşılaştığımda, gülümsüyorum ve teşekkür ediyorum.sonra yeni bir dileğim gerçekleşiyor ve ben daha içten gülümsüyor ve bazen gerçekten kahkahalar atarak teşekkür ediyorum.

Söyledim ya, önceleri bu durumun yaptığım enerji çalışmalarının bir sonucu olduğunu düşündüm. Aydınlandım mı, erdim mi acaba bile dedim aslına bakarsanız, bu çalışmaların hepsi de özümüze dönebilme, şu materyalist, teknolojik, yapay hayatın ulaşmamızı engellediği doğal yeteneklerimizi tekrar bulma çabaları.

Hepimiz aynı donanımla geliyoruz şu dünyaya aborijinlerden, kızılderililerden bir eksiğimiz yok, ama onlar doğaya ve bu doğal yeteneklere değer verirlerken, biz paraya pula, güce, mevkiye veriyoruz. açıkçası bu saatten sonra vermeyelim demek de çok kolay değil.

Hasta olursanız doktora gideceksiniz, ona da para vereceksiniz; atıyorum, yüzünüzü güneşe dönüp, yeşil kaplanı düşünerek 3 derin nefes almanın karaciğeri temizleyeceği gibi bir bilginiz hissiniz sezginiz yok.bunu örnek olsun diye tamamen uydurdum, ciddiye alıp akıl sağlığımdan şüphe duymazsınız umarım.o güzel kızılderili deyişinin söylediği gibi son ırmak kuruduğunda son ağaç yok olduğunda son balık öldüğünde

Beyaz adam paranın yenilmeyen birşey olduğunu anlayacak.neyse, konuyu çok dağıttım.özet olarak, bir şeyler istiyordum ve sebebini bilemediğim bir şekilde onlar da gerçekleşiyordu.gün içinde, sıradan şeyler. ama herşey de değil. aklıma takıldı...

Hangi istediklerim oluyordu acaba ne yapıyordum, nasıl istiyordum da oluyordu belirli bir zamanda mı isteyince oluyordu belirli kelimeleri mi kullanıyordum iyilik yaptığım zaman mı iyilik buluyordum olan biteni gözlemeye başladım.cevap anahtarı elinizde, soruya bakıp çözümü bulmaya çalışmak gibi bir şey bu yeterli sayıda sorunuz ve cevabınız olunca, buluyorsunuz ..

Birkaç olayı incelemeye, ortak paydaları aramaya başladım.ilk bulduğum şey, tümünde çok rahat ve keyifli bir ruh halinde olduğum ve neredeyse tüm kaslarımın gevşemiş vaziyette olduğuydu.enerji çalışmalarında, her bir kasınızı tek tek gevşettiğiniz zaman, enerji tüm vücudunuzda rahatça dolaşır. madem düşünce de bir enerji ve yönlenmesi gerekiyor; demek ki gevşemiş kaslar ilk adım olacaktı.

Bunu da ya çalışarak yapacaktık, ki o düzenli şekilde vakit ayırıp, alıştırmalar yapmayı gerektiriyor, ya da, benim durumumda olduğu gibi, doğal olarak o halde olduğumuz zamanları yakalayacaktık.size bir ipucu vereyim, doğal yoldan bu hale en yakın olduğunuz zaman, uykuya dalmak üzere ve uyanmak üzere olduğunuz sırada ortaya çıkıyor

Daha teknik bir tarif isterseniz  beyin dalgalarının 8-12 Hrtz arasında - yani alpha frekansında olduğu, nefesimizin yavaşladığı, kaslarımızın gevşediği halimiz. Aynı zamanda bedenimizin kendini iyileştirirken, yeniden yapılandırırken içinde bulunduğumuz hal bu durum evrenle bütünleştiğimiz, o enerjiyle bir olduğumuz bir hal olduğu için dileklerimizin de kolayca duyulması ve gerçekleşmesi gayet doğal olacaktır. aman bu harika anları boşa harcamayın derim.

Yapılacak işler, yetişilecek yerler, ödenecek taksitler, yakalanacak uçaklar, otobüsler, vapurlar oldukça, bu da böyle gidecek herhalde. ta ki, şehir hayatında kalmanın, uzaklaşmaktan daha zor geleceği günlere kadar...ne demişler katlanmak değişmekten daha zor geldiğinde, değişirsin çok kısaca alpha ve beta dalgalarıyla ilgili bildiklerimi paylaşayım beynimiz zihinsel aktivitelerle meşgulken, beta dalgaları yayar.
Mucizeyi Farketmek


















Bu sizin tetikte olduğunuz ve çevrenizde olan bitenin kontrolünüz altında olduğu haldir. Yorulup da mola verdiğinizde alpha beyin dalgalarına geçersiniz. Bunlar daha yavaştırlar; bu durumdayken beyniniz tam hızında çalışmaz.

Kendinizi hayal kurarken yakaladığınızda veya otoyolda geçtiğiniz yolları hiç görmediğinizi fark ettiğinizde alpha beyin dalgasındasınızdır. (En parlak fikirleri bu dalgadayken bulduğumuzu da göz ardı etmeyin.). Yalnız dikkatli olmak lazım. Birdenbire heyecanlanır ve hareketlenirseniz, o halden çıkarsınız.

En iyisi, dalgın dalgın, dileğinizi resimsel olarak aklınızdan geçirmek. Resimsel olarak, duygu olarak düşünce değil, çünkü düşünmeye başladığınızda artık beta haline geçersiniz. Bilin ki, dileğiniz evrene ulaştığı andan itibaren, gerçekleşmesi için gereken organizasyon yapılmaya başlar

Bunu sorgulamayın n’olur... “You’ll see it when you believe it / İnandığınız zaman göreceksiniz” diye bir kitap vardır. Dr. Wayne W. Dyer’ın. Çok iyi bir kitaptır, tavsiye ederim. Gördüğüm zaman inanırım diyorsanız, belki de henüz hazır değilsiniz; kendinize biraz daha zaman tanıyın..)

Evet, dileğiniz evrene ulaştığı andan itibaren, gerçekleşmesi için gereken organizasyon yapılmaya başlar. Nasıl bir organizasyon? Şöyle düşünün. Eğer bir milyon dolarınız olmasını arzu ettiyseniz, başınıza bir torba dolar düşmeyecek tabi ki.

Bu paraya kavuşmanız için bazı durumlar ayarlanacak ve siz de bu olaylara, fırsatlara “tesadüf” edeceksiniz. Eski bir arkadaşınıza rastlayıp,”tesadüfen” ikinizin de vakti olduğu için, bir kahve içmeğe oturduğunuzda, tam da sizin yapabileceğiniz bir iş imkanından haberdar olmanız ve bu işin sonucunda da o beklediğiniz bir milyonu kazanmanız gibi evrenin organizasyonunu senaryo yazmak gibi düşünün.
Paranın Gücü
Ben bir ara senaryo eğitimi görmüştüm de, aynen böyle yazılır; adama bir milyon dolar kazandırmamız lazım, ne yapalım, bir arkadaşına rastlasın, o ona bir işten bahsetsin, o iş birdenbire çok geçerli olsun vs vs.. Hocamız şöyle demişti: “Kendinizi Tanrı gibi kabul edin; ne isterseniz yapabilirsiniz gerçek hayatta da evren ne isterseniz yapar. O senaryoyu hazırlar, siz de uygularsınız.

Bazen senaryoyu beğenmez ve oynamak istemezsiniz - değerlendirmediğiniz fırsatlar gibi - o zaman yeni bir senaryo hazırlar ve bu böyle devam edip gider, ta ki istediğiniz şey gerçekleşene veya siz vazgeçene kadar.

Bazen bir gün, bir saat, hatta bir dakikada gerçekleşir istediğiniz, bazen yıllar geçmesi gerekir. Hani idam cezasından önce adama son isteğini sormuşlar, o da “yaşlanarak ölmek istiyorum” demiş ya, onun gibi, bazı şeylerin hemen gerçekleşmesi mümkün değildir. İlkokula yazdırdığınız 6 yaşındaki çocuğunuzun mühendis olması epey bir zaman alacaktır. Dün ektiğiniz domatesleri de yarın yiyemezsiniz.

Bunu da unutmamak lazım...Yeter ki siz ne istediğiniz konusunda net olun. Net olmanın iki boyutu var, birincisi: İstediğiniz şeyin açıklayıcı bir tarifi olması gerekir. Garsondan size "spaghetti carrobanista" getirmesini isterseniz, adam ne yapar? Yüzünüze bakarak daha açık bir tarifte bulunmanızı bekler, çünkü spaghetti carrobanista'nın ne olduğunu bilmiyordur

Kimse bilmiyor kelimeyi şu anda ben uydurdum evrenden zenginlik veya mutluluk dilediğinizde de aynı şey olur.evren bunların sizin için ne anlama geldiği hakkında en ufak bir fikre sahip değildir.bu kavramlar herkes için farklı farklı anlamlar taşıyor olabilir.siz ne demek istediğinizi detaylı olarak ifade etmek durumundasınız

Ol Deyin Olsun Bölüm 2
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın