Sibel Can Canım Seni İstiyor

Sibel Can Canım Seni İstiyor

Sibel Canım Seni İstiyor

Sibel Canım Seni İstiyor
Sibel Can Canım Seni İstiyor Klibi

Sibel Can Resim
Sibel Canım Seni İstiyor

Sibel Can Pictures
Sibel Can Canım Seni İstiyor Video
Sibel Can Canım Seni İstiyor Şarkı Sözleri

Nedir bu delilik nedir bu çılgınlık
İçim içime sığmıyor
Benliğimde tarifsiz taşıdığım duygular
Canım seni istiyor.

Hadi çık yollara hadi gel bana doğru
Hadi dindir içimdeki sancıları
İnan istemedim bu kadar hiç kimseyi
Hadi söndür tenimdeki yangınları

Nedir bu delilik nedir bu çılgınlık
İçim içime sığmıyor
Benliğimde tarifsiz taşıdığım duygular
Canım seni istiyor.

Hadi çık yollara hadi gel bana doğru
Hadi dindir içimdeki sancıları
İnan istemedim bu kadar hiç kimseyi
Hadi söndür tenimdeki yangınları
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın