Metin Işık Hasret Koydum Adını--HD--

Metin Işık Hasret Koydum Adını Video

Metin Işık Hasret Koydum Şarkısı
Metin Işık Hasret Koydum Adını--HD--

Metin Işık Hasret Koydum Adını Sözleri

Hasret koydum ben adını
Gelirmisin bilmem gayrı
Adresim zaten aynı 
Yıkık benim viran benim

Hasret koydum ben adını
Gelirmisin bilmem gayrı
Adresim zaten aynı 
Yıkık benim viran benim
Toprak benim yerler benim
 
Gülmez oldu şu gözlerim 
Geçmez oldu dert günlerim
Ölüm için gün sayarım
Tabut benim kefen benim

Gülmez oldu şu gözlerim 
Geçmez oldu dert günlerim
Ölüm için gün sayarım 
Tabut benim kefen benim
Toprak benim yerler benim

Hasret koydum ben adını
Gelirmisin bilmem gayrı
Adresim zaten aynı 
Yıkık benim viran benim

Hasret koydum ben adını
Gelirmisin bilmem gayrı
Adresim zaten aynı 
Sokak benim cadde benim
Yıkık benim viran benim

Gülmez oldu şu gözlerim 
Geçmez oldu dert günlerim
Ölüm için gün sayarım 
Tabut benim kefen benim

Gülmez oldu şu gözlerim 
Geçmez oldu dert günlerim
Ölüm için gün sayarım 
Tabut benim kefen benim
Toprak benim mezar benim

Yar Yar Sen benim ilkimdin
Şimdide sonum oldun
Malum ya herşeyin bir ilki
Bir sonu vardır Eyvallah...

1 Yorumlar

  1. Hasret koydum ben adını
    Gelir misin bilmem gayrı
    Adresim zaten aynı
    Yıkık benim, viran benim
    Toprak benim, yerler benim

    Gülmez oldu şu gözlerim
    Geçmez oldu dert günlerim
    Ölüm için gün sayarım
    Tabut benim, kefen benim
    Toprak benim Yerler benim

    Hasret koydum ben adını
    Gelir misin bilmem gayrı
    Adresim zaten aynı
    sokak benim cadde benim
    Yıkık benim, viran benim

    Gülmez oldu şu gözlerim
    Geçmez oldu dert günlerim
    Ölüm için gün sayarım
    Tabut benim, kefen benim
    Toprak benim, mezar benim

    Yar, yar
    Sen benim ilkimdin şimdide sonum oldun
    Malum ya herşeyin bir ilki
    Bir sonu vardır eyvallah

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın