Ahmet Kaya Yaşamadın Sen

Ahmet Kaya Yaşamadın Sen

Ahmet Kaya Yaşamadın Sen Video

Ahmet Kaya Yaşamadın
Ahmet Kaya Yaşamadın Sen Klibi

Ahmet Kaya Yaşamadın Sen Şarkı Sözleri

Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun
Yüreğine beni, beni soruyor musun
Öyle yalnız, yalnız kaldım biliyor musun 
Türküler söyledim sana duyuyor musun 
Türküler söyledim sana duyuyor musun 

Yıllar oldu oralardan çıkamıyorsun
Bağlanmış elin ayağın kaçamıyorsun 

Bir kuş oldun gökyüzünde, uçamadın sen
Nehir oldun ırmak oldun, taşamadın sen
Çocuk oldun sokaklarda, oynamadın sen
Doğdun da büyüdün ama yaşamadın sen
Doğdun da büyüdün ama yaşamadın sen

Yıllar oldu oralardan çıkamıyorsun 
Bağlanmış elin ayağın kaçamıyorsun.

Ahmet Kaya Videoları

Ahmet Kaya Doruklara Sevdalandım
Ahmet Kaya Şafak Türküsü
Ahmet Kaya Beni Vur
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın