Ahmet Kaya Beni Vur

Ahmet Kaya Beni Vur Video

Beni Vur Beni Onlara Verme
Ahmet Kaya Beni Vur Video







Ahmet Kaya Videoları

Ahmet Kaya Doruklara Sevdalandım
Ahmet Kaya Şafak Türküsü


Ahmet Kaya Beni Vur Sözleri

Bir ince pusudayım yolumun üstü engerek
Bir garip akşamdayım sırtımı gözler tüfek 
Ben senin sokağına ulaşamam,dardayım
O mazlum gözlerine bakamam,firardayım

Oysa ben bu gece,yüreğim elimde
Sana bir sırrımı söyleyecektim
Şu mermi içimi delmeseydi eğer 
Seni alıp götürecektim

Beni vur beni onlara verme
Külümü al uzak yollara savur
Dağılsın dağlara dağılsın bu sevdamız
Ama sen ağlama dur

Bir ince pusudayım bu gece zehir zemberek
Bir yolun sonundayım sessizce tükenerek
Ah, senin ellerine uzanamam,yerdeğim
O masum hayallere varamam ölmekteğim
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın