Ahmet Kaya Şafak Türküsü

Şafak Türküsü Ahmet Kaya 

Ahmet Kaya Müzik Dünyası
Ahmet-Kaya-Şafak-Türküsü-Official-Klip

Ahmet Kaya Şafak Türküsü Şarkı Sözleri

Beni burada arama arama anne
Kapıda adımı sorma 
Saçlarına yıldız düşmüş 
Koparma anne ağlama.

Kaç zamandır yüzüm traşlı gözlerim şafak bekledim 
Uzarken ellerim kulağım kirişte ölümü özledim anne 
Yaşamak isterken delice ah verebilseydim keşke
Yüreği avcunda koşan herbir anneye tepeden
Tırnağa oğula ve kıza kesmiş bir ülkeye armağan

Düşlerimle sınırsız diretmişliğimle genç
Şaşkınlığımla çocuk devrederken sırdaşıma
Usulca acı verdi yanağımda tomurcuk
Pir sultan'ı düşün anne, şeyh bedretinn'i 

Börklüce'yi, torlak kemal'i insanları düşün anne
Düşün ki yüreğin sallansın 
Düşün ki o an güneşli güzel günlere inanan 
Mutlu bir yusufcuk havalansın...

Beni burada arama arama anne
Kapıda adımı sorma
Saçlarına yıldız düşmüş 
Koparma anne ağlama 

Yani benim güzel annem ala şafağında ülkemin
Yıldız uçurmak varken oturup yıldızlar icinde
Kendi buruk kanımı içtim
Ne garip duygu şu ölmek öptüğüm kızlar geliyor aklıma
Bir açıklaması vardır elbet giderken dar ağacına... 

Geride masa üstünde boynu bükük kaldı kağıt kalem.
Bağışla beni güzel annem oğul tadında bir mektup
Yazamadım diye kızma bana elleri değsin istemedim 
Gözleri değsin istemedim ağlayıp kokluyacaktın
Belki bir ömür taşıyacaktın koynunda
Yaşamak ağrısı asıldı boynuma oysa türkü tadında
Yaşamak isterdim.

Ölmek ne garip şey anne
Bayram kartlarının tutsaklığından aşırıp bayramı 
Sedef kakmalı bir kutu içinde vermek isterdim
Çocukların ellerine 
Sonra, sonra benim güzel annem 
Damdan düşer gibi vurulmak isterdim bir kıza.

Gecenin kıyısında durmuşum kefenin cebi yok
Koynuma yıldız doldurmuşum koşun çocuklar koşun
Sabah üstüme üstüme geliyor.

Kısacası güzel annem bir çiçeği düşünürken
Ürpermek yok gülmek umud etmek özlemek
Ya da mektup beklemek gözleri yatırıp ıraklara.
Ölmek ne garip şey anne

Artik duvarlari kanatırcasına tırnağımla
Şaşkin umutlu şiirler yazamıyacağım 
Mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamıyacağım 
Baba olamıyacağım örneğin toprak olmak ne garip şey anne

Ölmek ne garip şey anne uçurumlar ki sende büyür
Dagdır ki sende göçer ben bayram derim çiçek derim
Çam diplerine açmış kanatlarını kozalak derim
Gül yanaklı çocuğa benzer 
Yinede oğlunu yitirmek ne garip şey anne.

Her kavgada ölen benim bayrak tutan çarpışan
Her kadın toprağı tırnaklıyarak doğurur beni
Özlem benim kavga benim aşk benim.
Bekle beni anne bir sabah çıkagelirim

Bir sabah anne bir sabah 
Acını süpürmek için açtığında kapıyı
Bir sabah anne bir sabah 
Acını süpürmek için açtığında kapıyı
Adı başka sesi başka nice yaşıtım 
Koynunda çiçekler çicekler içinde yeni bir ülke getirirler

1 Yorumlar

Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın