Ahmet Kaya Yeter

Ahmet Kaya Yeter Sözleri

Ahmet Kaya Yeter Sözleri
Ahmet Kaya Yeter Sözleri



















Ahmet Kaya Yeter Şarkı Sözleri


Bilmediğim birşey söyle bana

Mutluluğu anlat mesela
Bilmediğim birşeyler söyle
O çok duyduğum yalanlar olmasın

Bilmediğim bir şarkı söyle

Sözlerinde ayrılık olmasın
Yeter bu dünyanın cefası derdi
Yeter boş yere kaç bahar tükendi

Yıllarca kendimi kahrettiğim yetti

Gel bana bilmediğim birşeyler söyle
Yıllarca dinlediğim aynı masallar yetti
Gel bana bilmediğim birşeyler söyle

Bilmediğim birşey söyle bana

Gülmeyi anlat mesela
Bilmediğim birşeyler söyle
Ezbere bildiğim dertler olmasın

Bilmediğim bir şarkı söyle

Gözlerimde hüzün bırakmasın

Ahmet Kaya Videoları


Ahmet Kaya Doruklara Sevdalandım
Ahmet Kaya Şafak Türküsü
Ahmet Kaya Beni Vur
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın