İhsan Taş Yağmur Gözyaşım

Yağmur Gözyaşım

İhsan Yağmur Gözyaşım
İhsan Taş Yağmur Gözyaşım Şarkısı

Yağmur Gözyaşım Sözleri

Gözlerimde binbir ümit bakıyorum uzaklara
Gözlerimde binbir ümit bakıyorum uzaklara
Sanki bana koşuyorsun dalıyorum hayallere
Sanki bana uçuyorsun dalıyorum hayallere

Nerede bahçeler, ner'de sahiller
Hani buluşmalar ner'de yeminler
Ben şimdi bu yerlerde sensiz kalmışım
Bulutlar habercim, yağmur gözyaşım
Ben şimdi bu yerlerde sensiz kalmışım ah
Bulutlar habercim, yağmur gözyaşım

Duyuramam feryadımı vefasız sevgiliye
Duyuramam feryadımı vefasız sevgiliye
Bir divane deli gibi dönmüşüm ben viraneye
Bir divane deli gibi dönmüşüm ben viraneye

Nerede bahçeler, ner'de sahiller
Hani buluşmalar ner'de yeminler
Ben şimdi bu yerlerde sensiz kalmışım
Bulutlar habercim, yağmur gözyaşım
Ben şimdi bu yerlerde sensiz kalmışım
Bulutlar habercim, yağmur gözyaşım
Bulutlar habercim, yağmur gözyaşım
Bulutlar habercim...
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın