İhsan Taş İbadet

İbadet İhsan Taş

Müslüm İbadet
İhsan Taş İbadet Şarkısı

Müslüm Gürses İbadet Şarkı Sözleri

Aşkımız ibadet gönül tahtında 
İbadet inanmak tanrı yanında
Kula kul olmak var sevda yolunda
Aşkım iman demek tanrı katında
Aşkım iman demek tanrı katında

Sen benim ışığım, hem güneşimsin
Sensiz bu dünyayı söyle neyleyim
Yokluğun cehennem azabı bana 
Ben senin yanında hep cennetteyim 
Ben senin yanında hep cennetteyim 

Sevda ülkesinin en güzelisin 
Vazgeçilmez tutkum, aşk abidemsin 
Taptığım Allah'ım, sevdiğim sensin 
En güzel çiçekten daha güzelsin 
En güzel çiçekten daha güzelsin 

Sen beni ışığım, hem güneşimsin 
Sensiz bu dünyayı söyle neyleyim
Yokluğun cehennem azabı bana 
Ben senin yanında hep cennetteyim 
Ben senin yanında hep cennetteyim
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın