İhsan Taş Mardinli Güzel Yarim

Mardinli Güzel Yarim

Mardinli Güzel Yarim
İhsan Taş Mardinli Güzel Yarim Şarkısı

Mardinli Güzel Yarim Sözleri

Görünce aşık oldum
Gözlerine tutuldum 
Alem ne derse desin 
Kız ben sana vuruldum
Bir Gördüm aşık oldum
Gözlerine tutuldum 
Alem ne derse desin 
Kız ben sana vuruldum

Mardinli güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım 
Midyatlı güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım 

Bülbül konmuş çalıya 
Aşığım midyatlıya 
Ölürüm ayrılamam 
Düştüm kara sevdaya

Mardinli güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım 
Midyatlı güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım 
 
Evleri tetirbeli 
Ceylan gözler sürmeli 
Dünya güzeli yarim 
Şu mardinin güzeli

Evleri tetirbeli 
Ceylan gözler sürmeli 
Dünya güzeli yarim 
Şu midyatın güzeli

Mardinli güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım 
Midyatlı güzel yarim
İnan sana hayranım 
Uğruna feda olsun 
Varım yoğum bu canım..
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın