Eda Doğanay Yapma Dedim Etme Dedim

Eda Yapma Dedim Etme Dedim Video

Eda Doğanay Yapma Dedim
Eda Doğanay Etme Dedim




























Eda Doğanay Yapma Dedim Etme Dedim Sözleri


Yapma dedim
etme dedim
Beni bir gün dinlemedin
Yapma dedim etme dedim
Hiç sözümü dinlemedin
Hep bildiğini söyledin
Şimdi belanı bul gönül

Yalvarmıştım yakarmıştım
Feryat edip sızlamıştım
Çok defalar ağlamıştım
Şimdi sıra sende gönül

Beni dertten derde saldın
Hançer vurdun yaraladın
Gittin bir çirkinin oldun
Ettiğini buldun gönül

Yalvarmıştım yakarmıştım
Feryat edip sızlamıştım
Çok defalar ağlamıştım
Şimdi sıra sende gönül

Doğanayı hiçe saydın
Yapmazdın adam olsaydın
Sevdiğimi almasaydın
Şimdi beraberdik gönül
**********************************
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın