Güllü Ödüm Kopuyor

Ödüm Kopuyor Güllü

Ödüm Kopuyor
Güllü Ödüm Kopuyor Klibi

Ödüm Kopuyor Sözleri

Ellerim kadehte gözüm kapıda
Geleceksin diye ödüm kopuyor 
Bu perişan yerde beni bu halde 
Göreceksin diye ödüm kopuyor

Dışarda yağmur var aldırmıyorum 
Masamda resmin var kaldırmıyorum
Sevdiğim şarkıyı çaldırmıyorum 
Duyacaksın diye ödüm kopuyor  

Ben böyle değildim inan eskiden 
Ürpermezdim böyle ayak sesinden 
Belki dönüp bana beni yeniden
Seveceksin diye ödüm kopuyor 

Kırdığım kadehte düşmanlığım var
Beni yargılıyor hergün anılar
Korkma durmam burda sabaha kadar 
Kızacaksın diye ödüm kopuyor 

Dışarda yağmur var aldırmıyorum
Masamda resmin var kaldırmıyorum 
Sevdiğim şarkıyı çaldırmıyorum 
Duyacaksın diye ödüm kopuyor

Ben böyle değildim inan eskiden
Ürpermezdim böyle ayak sesinden
Belki gelip bana beni yeniden 
Seveceksin diye ödüm kopuyor

Güllü Videoları

1...Güllü Seni Cok Sevdim
2...Güllü Öğrettin Bana
3...Güllü Gittin
4...Güllü Yalan Sevgiler
5...Güllü Ağlamam Ondan
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın