Doğuş İnsafsız Bir Sana Yandım

Doğuş Bir Sana Yandım

Doğuş İnsafsız
Doğuş İnsafsız Bir Sana Yandım Klibi

İnsafsız Bir Sana Yandım Sözleri

Sen canımdan da candın
Hiç bitmeyecek sandım 
Kapıldım bir kere seyrine sevdanın
Nefes bile almadım

Bir sana yandım ben 
Bir sana kitapsız
Bir sana aldandım 
Bir sana insafsız 

Bu sevda böyle gitmez
Yarın düne kar etmez
İnceden inceye kavrulur, savrulur
Gönül sahillerinde

Sen canımdan da candın 
Hiç bitmeyecek sandım
Kapıldım bir kere seyrine sevdanın
Nefes bile almadım

Bir sana yandım ben 
Bir sana kitapsız
Bir sana aldandım 
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın