Güllü Ağlamam Ondan

Güllü Ağlamam Ondan Video

Güllü Ağlamam Ondan Sözleri
Güllü Ağlamam Ondan Klibi



















Güllü Ağlamam Ondan Sözleri


Böyle gözyaşı dökmezdim
Böyle eriyip gitmezdim 
Sevdim diye kandırdı ya, 
Yıllarımı harcadı ya 
Ondan ağlamam ondan

Yandım yandım ama ben ona değil
Yandım yandım ama hasrete değil

Sevda bitti oldu yalan
Canım dedim oldu yılan
Ondan ağlamam ondan 
Duygularla oynadı ya
Beni böyle ağlattı ya
Ondan ağlamam ondan
 
Yazık nasıl da inandım
Yazık nasıl da aldandım
Gönlüm bunu haketmiyor
Bu dert beni kahrediyor 
Ondan ağlamam ondan

Güllü Ağlamam Ondan Şarkı Sözleri

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın