Meyra Gözlerinde Kim Var

Meyra Gözlerinde Kim Var Klibi

Meyra Gözlerinde Kim Var
Meyra Gözlerinde Kim Var Klibi

Meyra Gözlerinde Kim Var Sözleri

Dinle Dur Bitanem Dinle
Yürek Çarem Dinle
Dünya halim 
Sensiz iyi değil
Dinle ilk göz ağrım dinle
Bir rüyaki bende
Sandım senle bir ömür gececek

Gözlerinde kim var
Niye bu ellerin soğuklar
Bak bana böyle susarsan
Dahada karışır durumlar

Yine mi çıkıyorsun yoldan
Habermi veriyorsun ondan
Bana böyle uzak olursan
Dahada karışır durumlar
Gözlerinde kim var

Akıllı değildim akıllı
Aşk akıl işi değil
Boş bir anda duyguya eğil
Yazıkki bir zamanki hevesler
Gecti bende azaldı
Kalbimde ilk defa şasırdım

Gözlerinde kim var
Niye bu ellerin soğuklar
Bak bana böyle susarsan
Dahada karışır durumlar

Yine mi çıkıyorsun yoldan
Habermi veriyorsun ondan
Bana böyle uzak olursan
Dahada karışır durumlar
Gözlerinde kim var
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın