Hülya Avşar Bir Dileğim Var Senden

Hülya Bir Dileğim Var Senden

Hülya Bir Dileğim Var Senden
Hülya Avşar Bir Dileğim Var Senden

Hülya Avşar Bir Dileğim Var Senden Sözleri 

Bir dileğim var senden 
Var le le var
Var le le var, var senden var
Aç kolların boynuma yar
Selvi de boylum sar beni
Aç kolların boynuma yar
Selvi de boylum sar beni

Muradıma ermezsem
Dar le le dar 
Dar le le dar, dar dünya dar
Dünya dar gelir bana yar 
Selvi de boylum sar beni
Dünya dar gelir bana yar 
Selvi de boylum sar beni 

Sevdanın yükü bana 
Var le le var 
Var le le var, var ahı var
Çekemem bir başıma yar
Selvi de boylum sar beni
Çekemem bir başıma yar
Selvi de boylum sar beni

Bülbülün çekticeği
Har le le har 
Har le le har, har dal da har
O da gül dalında var yar
Selvi de boylum sar beni 
O da gül dalında var yar
Selvi de boylum sar beni

Sinemdeki ateşe
Kar le le kar 
Kar le le kar, kar yağsa kar
Kar eylemez ne çare yar
Selvi de boylum sar beni 
Kar eylemez ne çare yar 
Selvi de boylum sar beni

Dünya dar gelir bana yar 
Selvi de boylum sar beni 
Aç kolların boynuma yar 
Selvi de boylum sar beni
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın