Ferdi Tayfur Layıkmı Gördün

Layıkmı Gördün Ferdi Tayfur

Ferdi Tayfur.jpg
Ferdi Tayfur Layıkmı Gördün Klibi

Ferdi Tayfur Layıkmı Gördün Sözleri

Ey benim gönlümün bitmeyen sevgisi 
Ey benim ömrümün tükenmez çilesi 
Ey benim başımın tacı sevdamın ilacı 

Layik mi gördün beni hasrete 
Bilmemki neden üzersin 
Ne dedim sana nedir bu halin 
Yüzünü asıp gidersin 

İstersen bir düsün son pişmanlık faydasız
Beni yalnız bırakma buralarda kimsesiz 
Ben nasıl yaşarım sen yoksan çaresiz 

Layik mi gördün beni hasrete
Bilmemki neden üzersin 
Ne dedim sana nedir bu halin
Yüzünü asıp gidersin

Ferdi Tayfur Videoları

1...Ferdi Tayfur Can Bırakmadın
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın