Emre Saltık Yıkılsın Sebebim

Yıkılsın Sebebim Emre Saltık

Emre Saltık
Emre Saltık Yıkılsın Sebebim Klibi

Emre Saltık Yıkılsın Sebebim Sözleri

Şu dağları aşıp yar sana gelem 
Akan göz yaşını yar silip içem 
Gurbette bu derdi ben nasıl çekem 
Kör olası sebep elin yıkılsın 
Yıkılsın sebebin evin yıkılsın 

Ohoy sevdalım oy oy belalım 
Oy oy yoldaşım yıkılsın sebebin

Gezdiğin yollara çimen olaydım 
Koynunda uyuyan yar ben olaydım
Ölüm ferman yazmış nasip olaydım 
Kör olası sebep elin yıkılsın
Yıkılsın sebebin evin yıkılsın 

Ohoy sevdalım oy oy belalım 
Oy oy yoldaşım yıkılsın sebebin 

Yanarım ben nazlı yar hasretinden 
Dayanmaz ölürüm gönül derdinden 
Bir tas su ver tutam içem elinden 
Kör olası sebep elin yıkılsın
Yıkılsın sebebin evin yıkılsın

Ohoy sevdalım oy oy belalım
Oy oy yoldaşım yıkılsın sebebin
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın