Ferdi Tayfur Can Bırakmadın

Ferdi Tayfur Can Bırakmadın

Ferdi Can Bırakmadın

Ferdi Can Bırakmadın
Ferdi Tayfur Can Bırakmadın Video Klip

Ferdi Tayfur Can Bırakmadın Sözleri

Seni senden bile fazla sevmiştim
Ne yazık aşkımı anlayamadın 
Gençliğimi çaldın sen şu ömrümün
Uğrunda ölecek can bırakmadın
Bir rüzgar misali savurup durdun
Bütün ümidimi yerlere vurdun
Bana tutunacağım dal bırakmadın

Adın dudağımda isyanım şimdi
Hayalin karşımda düşmanım şimdi
Seni sevdiğime pişmanım şimdi
Bir daha sevecek his bırakmadın.

Benim gecelerim artık uykusuz
Yüreğim sayende oldu duygusuz
Neye yarar sanki pişman olmuşuz
Geriye dönecek yol bırakmadın

Kime güvenirim bundan böyle ben
Sevip aldanmayı öğrendim senden
Bir acı intizar çıkar dilimden
Diyecek başka bir söz bırakmadın

Bırakmadın bende can bırakmadın
Bir daha sevecek kalp bırakmadın
Bana tutacağım dal bırakmadın

2 Yorumlar

  1. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. İŞİM İÇİN NASIL KREDİ ALDIM

    Herkese merhaba, daha önce Steve Wilson Loan firmasından kredisini online olarak almış kişilerin yorumlarını gördüm ve daha sonra onların tavsiyelerine göre talepte bulunmaya karar verdim. Birkaç gün önce iş için talep ettiğim 1.850.000 TL tutarındaki şahsi banka hesabımda teyit ettim. Bu gerçekten iyi bir haber ve gerçek bir krediye ihtiyacı olan ve geri ödeme yapacak herkese e-posta yoluyla başvurmalarını tavsiye ettiğim için çok mutluyum: stevewilsonloanfirm@gmail.com veya Whatsapp +393481703911, Onlar yasal kredi verenlerdir!
    Size borç verebilirler.
    Bay Steve Wilson ile iletişime geçin.
    E-posta: stevewilsonloanfirm@gmail.com
    +393481703911

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın