Niyetin Yaratılması Yönetilmesi

Niyetin Yaratılması ve Yönetilmesi Sanatı

Birinci Ders

Niyetin yaratılması ve yönetilmesi sanatını benimsemek için birinci derse nereden başlamalıyız. muhtemelen birkaç gizemli formülü öğrenmek ve kullanmakla onları edinerek gerçekleştirmek istediğiniz niyetlerinizi gerçekleştirebilecek ve hayatınızı mutlu kılabileceksiniz

Ben kendi niyetimi beyan ediyorum niyetinizi net bir şekilde biçimlendirin bu, ne demektir bu şu demektir ilk önce siz niyetinizi ifade etmelisiniz.daha doğrusu, amaçlarınız hakkında net ve açık bir tasavvurunuz olmalı.kendiniz için ne istediğinizi açık bir biçimde bilmelisiniz.

Hayatta bir şeyi elde etmek istiyorsanız, sonuca odaklanmalısınız.ingiliz yazar,lewis carroll'un ünlü eseri alice harikalar diyarında dan bir parça sunacağım.gitmem gereken yolu lütfedip bana söyleyebilir misiniz? diye sordu Alice.bu büyük ölçüde sizin nereye gelmek isteğinize bağlı, diye cevap verdi kedi.benim için neresi olduğu fark etmez, dedi

Alice.o zaman, hangi yolla gideceğinin de bir farkı yok, dedi kedi.beğenmediğinizden uzaklaşmak yerine istekleriniz doğrultusunda hareket etmeniz gerekir.başka türlü ne olduğunu bilmediğiniz bir şeye doğru nasıl hareket edilebilirki.

Nereye gittiğinizi bilmezseniz, hiçbir zaman oraya varamazsınız.bana bir hasta gelmişti hayatındaki problemleri ve hastalıkları hakkında uzun uzun konuştu.evet, doktor, tüm "buket"im budur, dedi hikayesinin sonunda,çok, değil mi? diye özür dilercesine tekrar sordu.

Evet, az değil, diye cevap verebilirim, ama şimdi sizi dikkatlice dinledikten sonra, size basit ve aynı zamanda da çok önemli bir soru sormak istiyorum birlikte yapacağımız bu çalışma kapsamında benden kendiniz için ne istiyorsunuz.cevap verirken acele etmeyip biraz düşünmenizi istiyorum.

Burada düşünecek ne olabileceği konusunda şaşkındı, hastam.kişisel problemlerimin yok olmasını istiyorum.bir de hastalanmamak istiyorum.bu kadın, problem ve hastalıktan kaçıyor; ama onun kesin olarak nereye gideceğine dair somut bir amacı da yok.

Hastaların çoğu da bu şekilde cevap veriyor.emin oldum ki, insanların çoğu bırak pozitif düşünmeyi, hayatta basitçe ne istediklerini bile bilmiyorlar. Ama hayatta ne istediklerini net bir şekilde biçimlendirmek zorunda kaldıklarında da hemen bocalıyorlar.

Tecrübelerimden bir örnek daha vereceğim.kapımı hafifçe vurdular. gelin dedim, yüksek sesle.doktor, diye söze başladı.lütfen kocama yardım edin.nesi var ki içiyor, uzun zamandır içiyor.kaç kez bırakmayı denemiş.ama hiçbir yaran olmuyor.kadın kısık sesle konuşuyordu.

Gördüm ki, az daha konuşsa ağlayacak.kocanız nerededir ki? diye sorunca gözyaşları durdu.orada, koridorda bekliyor.çağırın gelsin.kadın kapıdan koridora uzanıp kocasına petya, gel buraya! diye seslendi.petya, biraz tedirgin odaya girdi.

Tabii alkolün kötü kullanımı onun dış görünüşüne de yansımıştı.fakat o, güçlü bir erkekti ve bu yüzden tipik habitus alkogolicusa uzaktı.oturun.koltuğu göstererek onu davet ediyorum.sağ olun, diye cevap verip oturuyor.ben kısa bir ara verip gözlerine bakıyorum.

Adam buna karşı gözlerini kaçırıyor ve tedirgince elindeki şapkasını eğip büküyor.sizi benim yanıma getiren nedir? diye soruyorum.adam içkiyi bırakmak istiyorum.yani, sizi doğru anladımsa, alkol bağımlılığımdan kurtulmak istiyorsunuz? 

Tamamen doğru tamam.o zaman, kendiniz için gerçekten ne istediğinizi bana söyleyin.beni ziyaretinizin amacı nedir? adam şaşırarak bana bakıyor ama size şimdi anlattım.içkiyi bırakmak istiyorum.bunu anladım, siz bana neden kurtulmak istediğinizi söylediniz.

Şimdi ise neye ihtiyacımız olduğunu söyleyin.konuşmamıza kadın müdahale ediyor.petya, bu lanet olası zehri içmek yerine ne yapmak istiyorsun? bilmiyorum.bir müddet düşündükten sonra kararı vermişçesine cevap verdi.anlıyor musun petya, bizim tedavimizin başarısı sizin sonucu nasıl şekillendireceğinize bağlı gelin şu an yapalım

Şimdi eve gidip tedavinin amacını kendiniz için biçimlendireceksiniz.yarın da gelin, bakalım ne yapabildiniz ertesi gün randevu saatinde geldi ve daha önemlisi tek gelmişti, eşi yanında yoktu. gözlerindeki parıltıya ve daha özgüvenli davranışlarına bakınca onda bir şeylerin değiştiğini görmek mümkün oluyordu.

Dün size nasıl bir cevap vermem gerektiğini anladım.nasıl bir cevap? dün size şunu demeliydim ayık bir hayat sürdürmek istiyorum.alkole karşı kendi tutumumu kontrol altında tutmak istiyorum. tamamen doğru.şimdi sizin kesin bir amacınız var ve ben size yardım etmeye hazırım.

Sizler,hayatınızda ne istediğinizi biliyor musunuz? bu soruya cevap verin.kendinize sorun ben ne istiyorum bu yaşamımda neye ihtiyacım var hayatımı ve etrafımdakileri hayatlarında ne mutlu eder alıştırma isteğinizi niyetinizi bir kağıda yazın.

Farz edin ki, karşınızda bütün isteklerinizi yerine getirmeye hazır bir büyücü, sihirbaz duruyor. kendiniz için ne isterdiniz belki de size ev veya iş gerekir veya sevip sevildiğiniz insanla karşılaşmak istiyorsunuz ya da sağlığa ihtiyacınız vardır.

Örneğin.ben niyetimi beyan ediyorum
• Sevgiliye ve yüksek ücretli işe sahip olmak,
• Sağlığa kavuşmak,
• Güçlü ve iyi geçinen bir aile kurmak,
• Zengin bir insan olmak
• Ev almak inşa etmek
• Eşimi (oğlumu) ayık ve sağlam görmek vb.
Bu listeye dikkatlice bakın.belki de sıralananlar içinde birkaç yıl önce size gerekli olanlar vardı ama şimdi değil.bunu çok dikkatlice yapın.

Bunu yaparken değerli enerjinizi ve yıllarınızı yararsız amaç uğruna boşuna harcamamak için sezgilerinize kulak verin.niyetinizi beyan ettikten sonra bilinçaltınıza kaderin çarkını harekete getirecek belli güç, duygu ve düşünceler gelecektir.

Ne istediğinizi ve neye ihtiyacınız olduğunu iyice anlamanız içinse bir sonraki alıştırmayı yapın.yazının devamı için takipte kalın tşkler..

Niyetin Yaratılması
Niyetin Yaratılması Yönetilmesi

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın