Tuğçe Üzmez Bu Ne Havalar

Tuğçe Bu Ne Havalar Video

Tuğçe Bu Ne Havalar
Tuğçe Üzmez Bu Ne Havalar Klibi





















Tuğçe Üzmez Bu Ne Havalar Şarkı Sözleri


Dedim kızım bu ne havalar
Senin niye burnun havada
Naz yapma ve bin arabama
Başkasına at hadi hava

Görmedim hiç böyle sarışın
Sen teksin bu neyin yarışı
Yanına bu deli yakışır
Yanına bu deli yakışır

Kız adamı evinden eder
Sendeki derin gamzeler
Mimikler , o gülümsemeler
Kız adamı evinden eder

Sana nasıl yakınlaşılır
Söyle nasıl gönlün açılır
Görmeye nasıl alışılır
Yada koklamaya sarı saçını

İster İnan ister inanma
Ölüyorum yamacıma gel biraz
İlacını banada bi ver biraz
Ver hadi Ver de acı dinsin biraz

Yüksel biraz Yüksel biraz sen
Bence yakaladık bebek iyi bi şans 
Bu deliye yapılamaz itiraz.
Dönsün dünya edelim biz iyi bi dans

Görmedim hiç böyle sarışın  
Sen teksin bu neyin yarışı 
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın