Fundyy Ouz Han Kopardılar Seni Benden

Fundyy Kopardılar Seni Benden Video

Fundyy Kopardılar Seni Benden
Fundyy Ouz Han Kopardılar Seni Benden Video




















Fundyy Ouz Han Kopardılar Seni Benden Sözleri


Kopardılar bak seni benden
Alacağım olsun bu ecelden
Yine kalbim bir aşkı gömüyor,
Gittin benden...

Kalmak zordur, gitmek haince olan,
Sen bilmezsin acın bedeni saran.
Masalardan topladım gönlümü bu sabah,
Mezesi acı, şarabı sevdan...

Kopardılar bak seni benden,
Alacağım olsun bu ecelden.
Yine kalbim bir aşkı gömüyor,
Gittin benden.sensizim

Yok yine yok suretin nerede
Gülüşün bana küs mü sence
Elimde resmin donuk bakıyor
Gözbebeklerini bile özlerim dayanılmıyor

Yansın dünya ben zaten yandım sana yarim
Git desem de sen gitme seni özlerim.

Kopardılar bak seni benden
Alacağım olsun bu ecelden
Yine kalbim bir aşkı gömüyor
Gittin benden...sensizim
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın