Çukur Efsundan Son Mektup

Çukur Efsundan Son Mektup Video

Çukur Efsundan Son Mektup
 




















Çukur Efsundan Son Mektup Sözleri


Yazdığın son mektup şu an elimde 
Okuyup ağlıyorum her kelimede
Demek ki yalanmış aşkın sevginde
Mutlu ol diyorsun sensiz olur mu

Teselli artık neyi değiştirir ki
Elinle kabrimi kazdın demek ki
Ben zaten dünyada gün görmedimki
Son darbeyi vurdun bu son mektupla

Ayrılsak ta mutluluk dilerim sana
Katlanmak zorundayım gözyaşlarıma
Yazdığın haberin her satırını
Ecelimi kazsan da şu son mektupla

Demek ki sevenler böyle yanarmı
Tanrının verdiği canı kul alırmış
Benim kaderimde de ayrılmak varmış
Her şeyi anladım bu son mektupla...
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın