Sipiritüel Yasalar İstek Yasası

Sipiritüel İstek Yasası

Spiritüel yasalara göre yardım istiyorsanız bunu belirtmeniz gerekir bir arkadaşınıza yardımcı olmak için işleri aceleye getirip hayatına müdahale ederseniz, onun arkadaşlığını yitirmeniz son derece muhtemeldir dahası, sizden yardım istememiş birine yardım ettiğinizde, onun bu sorunu kendi başına çözmesini engelleyerek öğrenim sürecini yavaşlatmış olursunuz.

Davetsizce müdahale etmek saygısızlık olarak kabul edilir bu yüzden yardımınız büyük olasılıkla görmezden gelinecek ya da takdir edilmeyecektir boğulan birine yardım etmeniz gerektiği şüphesizdir. kör birinin kaldırımdaki çukurun kenarından geçmesine yardımcı olursunuz hastaları ve matemdekileri teselli edersiniz ancak, birinin kendini içine soktuğu durum canınızı sıkıyorsa, bu sizin sorununuzdur.

Başka birini kurtarmak yerine kendinize bakmanız gerektiğini açığa vuran bir işarettir buna benzer sorularla sürekli karşılaşıyorum teyzem için ne yapabilirim kocası öldüğünden beri perişan bir halde. onu yeni insanlarla tanışmaya ikna etmeye çabalıyorumı fakat beni dinlemiyor bu soruya cevabım şudur kendini hazır hissettiğinde sizden ona yardımcı olmanızı isteyecektir.

O zamana dek kendi içinizdeki yeni insanlarla tanışmak isteyen yönünüzle ya da teyzeniz sizin yardımınızı kabul etmediğinde hissettiğiniz reddedilme duygusuyla ilgilenin kızım için çok üzülüyorum erkek arkadaşıyla evlenmeyi reddediyor ve asla evlenmeyeceğinden korkuyorum ona nasıl yardım edebilirim bu soruya cevabım şudur kızınız kendi korkularıyla yüzleştiğinde evliliğe hazır olacaktır.

Spiritüel alemlerdeki hiçbir melek ya da Yüksek Işık Varlığı sizin hayatınıza müdahale etmeyi aklından geçirmez evet, eğer karmanızda yeri yoksa sizi ciddi bir kaza geçirmekten ya da henüz zamanınız gelmediyse ölümden kurtaracaklardır.

Ancak gelişmeniz için başınızdan belirli olayların geçmesine ihtiyacınız varsa, mutlak bir şefkat ve sabırla bir kenarda durup sizin işleri berbat etmenizi izleyeceklerdir müdahale etmeleri spiritüel yasalara uygun olmayacak, aynı zamanda sizin daha güçlü olmanızı ve bir şeyler öğrenmenizi engelleyecektir yardım istemenizin uygun kabul edileceği bazı zamanlar da vardır.

Yardım istemek derken, bir bebek gibi hüsranla haykırmaktan ya da kendi eylemlerinin sorumluluğunu almak istemeyen bir kurban gibi ağlamaktan bahsetmiyorum bunu yapabilmek için öncelikle durumu dikkatle değerlendirmeniz, sonra da sakince, güçlü bir biçimde ihtiyaç duyduğunuz yardımı istemeniz gerekmektedir.

Yardım istemeye hazır olduğunuzda, yardım almaya da hazır hale gelirsiniz durumun içinde barındırdığı bilgeliği kabullenmeye hazır olursunuz böylece yüksek güçler size yardımcı olmak üzere harekete geçebilirler bazı insanlar sürekli ne zaman, ne, nasıl, kim, nerede diye haykırırlar durmaksızın farklı soruların yanıtlarını öğrenmek isterler.

Aslında soru sormaz, onun yerine taleplerde bulunurlar açık zihinli ve kendi içlerinde merkezlenmiş olmaktan ziyade, mutsuzluk ve ihtiyaç içindedirler spiritüel yolda kararlılıkla ilerleyen bir insan, cevaplar almak üzere kendi içine yönelir daha fazla bilgi edinmeye hazır olduğunuzda, size o bilgiyi verecek bir öğretmen hayatınıza girecektir.

Bu öğretmen bir kitap, bir insan ya da bir televizyon programı olarak karşınıza çıkabilir sorunuzu açık ve kesin bir biçimde ifade etmeye hazır olduğunuzda, cevabı öğrenmeye de hazır hale gelirsiniz birinin yardım önerisini kabul ettiğinizde, aranızda bir anlaşma yapmış olursunuz.

Karşınızdaki siz kabul edene dek aynı öneride bulunmayı ısrarla sürdürürse, size baskı yapıyor demektir bu onların sorunudur Tanrı'dan, yükselmiş üstatlardan ya da spiritüel ışık hiyerarşisinin herhangi bir üyesinden yardım almaya ihtiyaç duyduğunuzda, öncelikle sakinleşin ve kendi içinizde merkezlerin gerçekten ne istediğiniz konusunda derinlemesine düşünün ve bu konuda netlik kazanın.

Sonra iletişim kurmak istediğiniz varlıklardan yardım isteyin size her zaman yardım edeceklerdir aum, om ya da ohm evren' in kutsal sesidir ve çok güçlü bir mantradır yanıtın sorunun içinde gizli olduğunu unutmayın sorunuz ne kadar belirgin olursa, alacağınız yardım o kadar etkili olacaktır.
Sipiritüel Yasalar
Sipiritüel Yasalar İstek Yasası
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın