Acı Hayat Terketmedi Sevdan Beni

Acı Hayat Terketmedi Sevdan Beni Video

Terketmedi Sevdan Beni Şarkı Sözleri


Yaban elde ben bir gülem
Eğilmişem bükülmüşem
Yanlız sana yenilmişem
Terketmedi sevdan beni

Yanlız kaldım hergün doldum
Gözyaşlarım aktı gitti
Bir belaymış senin aşkın
Terketmedi sevdan beni

Ayaz vurdu kavruldum
Rüzgar vurdu savruldum
Bir köşede unutuldum
Terketmedi sevdan beni

Ben senden hiç ayrılmadım
Başka gönül tanımadım 
Bu sevdayla başım dertte 
Terketmedi sevdan beni

Yanlız kaldım hergün doldum 
Gözyaşlarım aktı gitti
Bir belaymış senin aşkın
Terketmedi sevdan beni

Ayaz vurdu kavruldum
Rüzgar vurdu savruldum
Bir köşede unutuldum 
Terketmedi sevdan beni

Yaban elde ben bir gülem eğilmişem bükülmüşem
Yanlız sana yenilmişem terketmedi sevdan beni
Yüreğimde kalbimde hayatımda taşıdım unutuldum
Sevilmedim ama terketmedi sevdan beni terketmedi..

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın