Ayse Dincer Gidebilirsin

Ayse Dincer Gidebilirsin Video

Ayse Dincer Gidebilirsin Sözleri


Haydi gözün aydın bu sevda bitti
Haydi gözün aydın bu masal bitti
Dilediğin yere gidebilirsin
İdam sehpasına cıkardın beni
Durma kalemini kırabilirsin
En sonunda yaptın yapacağını
Dilediğin yere gidebilirsin

Yalvarıpta sana gitme dememki
Ölsem bile asla minnet etmemki
Beni sevmeyeni bende sevmemki
Dilediğin yere gidebilirsin

Bilemedim Günahımı cezamı
Silemedim alnımdaki yazımı
Boynu bükük koydun benim yavrumu
Dilediğin yere gidebilirsin
Gözü yaşlı koydun benim kuzumu
Dilediğin yere gidebilirsin

Yalvarıpta sana gitme dememki
Ölsem bile asla minnet etmemki
Beni sevmeyeni bende sevmemki
Dilediğin yere gidebilirsin

Demek gidiyorsun hadi git yalvarıpta sana gitme dememki
Ölsem bile asla minnet etmemki beni sevmeyeni ben hiç sevmemki
Dilediğin yere gidebilirsin istediğini sevebilirsin
Saçların ağarsın geçen yıllarda gelmesin sevdiğin bekle yollarda
Bir zalim elinde oyuncak olda kanadı kırılmış kuştan beter ol
İstediğin yere gidebilirsin dilediğin yere gidebilirsin
Yeterki benden uzak ol....
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın