Üç Sihirli Adım

Üç Sihirli Adımlar

İlk adım: Sükunet içinde olun, zihninizin tekerleklerini durdurun uykulu hale geçin bu gevşemiş, huzurlu, almaya açık halinizle ikinci adıma hazırlanın.

İkinci adım:
Hafızanıza kolayca kazıyacağınız kısa bir ifade bulun ve bunu bir tekerleme gibi sık sık tekrarlayın ayıklık ve zihinsel huzur şimdi benim, bu yüzden şükrediyorum

Zihnin dağılmasını engellemek için bunu yüksek sesle tekrarlayın; dudaklarınızı ve dilinizi kullanarak telaffuzunun alıştırmasını da yapın.

Bu, ifadenin bilinçaltınıza yerleşmesine yardımcı olur.bunu en az beş kez yapın derin bir duygusal karşılık aldığınızı hissedeceksiniz.

Üçüncü adım: Uyumadan önce, ünlü Alman şair Johann von Goethe’nin yaptığını yapın.
Bir arkadaşınızın ya da sevdiğiniz birinin sizinle birlikte olduğunu hayal edin gözleriniz kapalı olsun, huzur içinde gevşeyin.

Sevdiğiniz kişi ya da arkadaşınız öznel olarak yanınızda olsun ve tebrikler desin onun gülümsemesini görün, sesini duyun eline dokunun her şey gerçek ve canlı olsun tebrikler sözcüğü tam bir özgürlüğü ifade eder bunu tatmin edici bilinçaltı tepkisini alana kadar defalarca tekrarlayın.

Üç Sihirli Adım Devamlılık Sağlamak

Korku zihninizin kapısını çaldığında ya da endişe, üzüntü ve kuşku aklınıza geldiğinde, vizyonunuza ya da amacınıza bakın.

Düşüncenizi ve hayallerinizi ortaya çıkaran bilinçaltınızdaki sınırsız gücü düşünün bu size güven, güç ve cesaret verecektir gün doğana ve gölgeler dağılana kadar devam edin.
Sihirli Adımlar
Üç Sihirli Adım Mavi VD Makale
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın