Üçüncü Bir Hayata Gerek Yok

Üçüncü Hayata Gerek Yok

Deneyimli bir yönetici olan Sheila B. geçenlerde bana şöyle dedi benim üç kocam oldu üçü de pasif ve itaatkardı bütün kararları bana bıraktılar, her şeyi benim idare etmemi beklediler neden ben böyle erkekleri çekiyorum

Ona ikinci kez evlenmeden önce, müstakbel kocasının da kişilik özellikleri bakımından ilk kocasına benzediğini bilip bilmediğini sordum elbette bilmiyordum dedi böyle sünepe olduğunu bilseydim, onunla hiç işim olmazdı aynı şey üçüncü kocam için de geçerli

Sheila’nın sıkıntısı evlendiği erkeklerden kaynaklanmıyordu.bu onun kendi kişiliğinin sonucuydu. Kendisinin dahil olduğu her durumun kontrolünü elinde bulundurmak yönünde güçlü bir ihtiyaç duyan, iddialı bir kadındı.

Bir noktada itaatkar ve pasif bir eşi tercih ediyordu çünkü baskın rolü kendisi oynamak istiyordu. Aynı zamanda, daha derindeki ihtiyacı kendisine denk bir eş bulma yönündeydi bilinçaltı resmi, ona öznel olarak istediği türden bir erkeği çekiyordu.

Ama bu erkeği bulduğunda, onun gerçek ihtiyaçlarını karşılamadığını fark ediyordu dileğini doğru şekilde ifade ederek bu kalıbı kırmayı öğrenmesi gerekiyordu.
Üçüncü Bir Hayat
Üçüncü Bir Hayata Gerek Yok













Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın