İdeal Kadını Kendine Çekmek

İdeal Kadını Bulmak

İdeal hayat arkadaşını kendinize çekmek için şunları söyleyin şu anda benimle tam bir uyum içinde olan doğru kadını kendime çekiyorum.

Bu spiritüel bir birleşme; çünkü mükemmel bir biçimde uyuştuğum kişinin karakterinde kendini gösteren ilahi sevgi bu kadına sevgi, ışık, huzur ve keyif verebileceğimi biliyorum bu kadının hayatını dolu dolu, eksiksiz, harika kılabileceğimi hissediyorum ve buna inanıyorum.

Onun şu özellik ve sıfatlara sahip olmasını talep ediyorum manevi değerlere sahip, sadık, inançlı ve dürüst uyumlu, huzurlu ve mutlu birbirimizi karşı konulmaz biçimde çekiyoruz.

Sadece sevgiye, doğruluğa ve güzelliğe ait olanlar benim hayatıma girebilir şu anda ideal eşimi kabul ediyorum aradığınız eşte hayran olduğunuz özellik ve sıfatlar üzerinde sessizce ve yoğunlaşarak düşünürseniz, zihninizde zihinsel denginizi yaratabilirsiniz.

Sonra, bilinçaltınızın derin dalgaları ikinizi ilahi düzende bir araya getirecektir
İdeal Kadın
İdeal Kadını Kendine Çekmek

















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın