Neden Mutsuzluk Tercih Edilir

Neden Hep Mutsuzluk Tercih Edilir

Birçok insan farkında olmadan mutsuzluğu tercih eder.bunu şu fikirleri benimseyerek yaparlar

♦ Bugün kara bir gün, her şey ters gidecek.
♦ Başarılı olamayacağım.
♦ Herkes bana karşı.
♦ İşler kötü, daha da kötü olacak.
♦ Hep geç kalıyorum.
♦ Fırsatları değerlendiremiyorum.
♦ O yapabiliyor ama ben yapamıyorum.

Sabah kalkar kalkmaz böyle bir zihinsel tutum sergiliyorsanız, bu deneyimleri kendinize çekersiniz ve çok mutsuz olursunuz içinde yaşadığınız dünyanın zihninizde olup bitenler tarafından şekillendirildiğini fark etmeye başlayın.

Ünlü Romalı düşünür ve bilge Marcus Aurelius bir insanın hayatını düşünceleri oluşturur.demiştir. Amerika’nın on dokuzuncu yüzyılda yaşayan en büyük düşünürlerinden Ralph Waldo Emerson da şöyle diyordu: “

Bir insan bütün gün ne düşünürse odur.alışkanlık olarak zihninizde benimsediğiniz düşünceler kendini fiziksel koşullarda gerçekleştirme eğilimi taşır.

Olumsuz, yenilgiyi kabullenen, kötü, sıkıntılı düşüncelere kapılmadığınızdan emin olun. zihninize sık sık kendi zihniyetiniz dışında hiçbir şey yaşayamayacağınızı hatırlatın.
Mutsuzluk
Neden Mutsuzluk Tercih Edilir


















Mutluluk Sukunet İçinde Bir Zihnin Ürünüdür Okumak İçin Tıkla
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın