Mutlu Olmayı Arzulamalısınız

Mutlu Olmayı Arzumak

Mutlu olmak konusunda hatırlamanız gereken önemli bir nokta vardır mutlu olmayı içtenlikle arzulamalisiniz. bazı insanlar öyle uzun süre sıkıntı, moral bozukluğu ve mutsuzluk yaşamışlardır ki aniden harika, güzel, keyifli bir haberle mutlu olsalar, bir zamanlar benimle konuşan bir kadının gösterdiği tepkiyi gösterirler.

Mutlu olmak yanlış derler. eski zihinsel kalıplara öylesine alışmışlardır ki mutluyken kendilerini rahat hissetmezler aşina oldukları eski, sıkıntılı, mutsuz hallerine dönmek isterler. ingiltere’de yıllardır romatizması olan yaşlı bir kadınla tanıştım.

Dizine vura vura şöyle diyordu romatizmam bugün çok kötü herhalde dışarı çıkamam bu romatizma beni mahvediyor çok üzülüyorum bu durumunun sonucu olarak kadın oğlundan, kızından ve komşularından yakın ilgi görüyordu.

Aslında romatizmasını istiyordu. kendi deyimiyle “üzüntüsünden” keyif alıyordu bilinçaltı düzeyinde, gerçekten mutlu olmak istemiyordu. Ona iyileştirici bir süreç önerdim kutsal kitaptan bazı alıntılar yaparak ona eğer bu gerçeklerin üzerinde durursa, zihinsel tutumunun mutlaka değişeceğini söyledim.

İnancı ve güveni sayesinde sağlığına yeniden kavuşacaktı ama ilgilenmedi.birçok insan gibi, onun da tuhaf, marazi bir zaafı vardı. üzgün olmaktan keyif alıyordu.en azından, üzüntünün ona sağladığı çıkarlardan keyif alıyordu.
Mutlu
Mutlu Olmayı Arzulamalısınız












Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın