Mutluluğu Nasıl Bulabilirsiniz

Mutluluğu Nasıl Bulursunuz

Şimdi mutluluğu kendinize çekmeye başlayın bunu şöyle yapacaksınız sabahleyin gözlerinizi açtığınızda, kendinize şunları söyleyin iİlahi düzen bugün ve her gün hayatımın kontrolünü ele alıyor.

Bugün her şey benim iyiliğim için çalışıyor bu benim için yeni ve harika bir gün bir daha asla böyle bir gün olmayacak bütün gün ilahi olarak yönlendiriliyorum ve yaptığım her şey bana refah getirecek.

İlahi sevgi beni çevreliyor, sarıyor huzur içinde ilerliyorum ne zaman dikkatim iyi ve yapıcı olandan uzaklaşsa, hemen onu güzel ve iyi olan üzerinde yoğunlaşmaya çağırıyorum ben, beni ferahlatıp zenginleştirecek şeyleri kendine çeken manevi ve zihinsel bir mıknatısım.

Bugün üstlendiğim her şeyde harikalar yaratacağım bütün gün kesinlikle çok mutlu olacağım her güne bu şekilde başlayın. Böylece mutluluğun yolundan gidebilir; neşe saçan, keyifli bir insan olabilirsiniz.

Mutlu olmak nasıl alışkanlık haline getirilir ?

Birkaç yıl önce, İrlanda’nın batısında Connemarra’da bir çiftlik evinde kalmıştım. Ev sahibim sürekli şarkı söyleyen, ıslık çalan, espriler yapan biriydi.

Ona mutluluğunun sırrını sordum bu kesinlikle benim alışkanlığım diye karşılık verdi her sabah uyandığımda ve her gece uyumadan önce, ailem, ürünlerim, hayvanlarım için minnet duyuyor, harika hasadım için şükrediyorum bu çiftçi kırk yılı aşkın süredir bunu uyguluyordu.

Bildiğiniz gibi, düzenli ve sistematik olarak tekrarlanan düşünceler bilinçaltına yerleşir ve alışkanlığa dönüşür. Çiftçi, mutluluğun bir alışkanlık olduğunu keşfetmişti.
Mutluluk
Mutluluğu Nasıl Bulabilirsiniz



















Mutlu Olmayı Arzulamalısınz Okumak İçin Tıkla
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın