İdeal Kocayı Kendine Çekmek

İdeal Kocayı Bulmak

Bu yazımızda daha önceki bölümleri okuduysanız, artık bilinçaltınızın nasıl çalıştığını biliyorsunuzdur bilinçaltımıza yansıttığınız her şeyi dünyanızda yaşayacağınızı biliyorsunuz şimdi bilinçaltımıza bir erkekte aradığınız nitelikleri ve kişilik özelliklerini aktarın.

Aşağıda mükemmel bir tekniğe yer verilmektedir gece koltuğunuza oturun, gözlerinizi kapatın, kendinizi serbest bırakın, vücudunuzu gevşetin, sessizleşin; pasif ve etkilere açık bir hale gelin.

Bilinçaltınızla konuşun ve ona şöyle deyin: Şu anda dürüst, samimi, sadık, inançlı, huzurlu, mutlu ve varlıklı bir adamı kendi hayatıma çekiyorum hayran olduğum bu özellikler bilinçaltımın derinliklerine yerleşiyor bu özellikler üzerinde durdukça, bunlar bir parçam haline geliyor ve bilinçaltım tarafından benimseniyor.

Karşı konulmaz bir çekim yasası olduğunu ve bilinçaltı inancıma bağlı olarak bir erkeği kendime çektiğimi biliyorum bilinçaltıma doğru olduğuna inandığımı kendime çekiyorum onun huzuruna ve mutluluğuna katkıda bulunabileceğimi biliyorum.

O benim ideallerimi seviyor, ben de onun ideallerini seviyorum. O bana yaslanmak istemiyor, ben de ona yaslanmak istemiyorum. Aramızda karşılıklı sevgi, özgürlük ve saygı var. Bu bilinçaltını aşılama sürecini uygulayın.

Sonra zihinsel olarak üzerinde durduğunuz niteliklere ve kişilik özelliklerine sahip bir erkeği kendinize çekmenin keyfini yaşayacaksınız bilinçaltı zekanız, kendi bilinçaltınızın karşı konulmaz ve değişmez akışına bağlı olarak ikinizin buluşacağı bir yol açacak.

İçinizde var olanın en iyisini verme, sevginizi paylaşmaya, kendinizi adama ve işbirliği yapma konusunda arzulu olun. Bilinçaltımıza verdiğiniz bu sevgi armağanına karşı açık olun
İdeal Koca
İdeal Kocayı Kendine Çekmek






Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın