Bilinçaltınız Size Nasıl Yol Gösterebilir

Bilinçaltınız Siz Yol Gösterebilir

Zor olacağını düşündüğünüz bir karar vermek zorunda kaldığınızda ya da sorununuzun çözümünü göremediğinizde, hemen bunun hakkında yapıcı bir biçimde düşünmeye başlayın. eğer korku ve endişe yaşıyorsanız, gerçekten düşünmüyorsunuzdur.

Gerçekten düşünce, korkudan bağımsızdır. herhangi bir konuda size yol gösterilmesini sağlamak için kullanabileceğiniz basit bir tekniğin adımları şunlardır:
♦ Zihninizi sükunete kavuşturun ve hareketsiz durun. Bedeninize gevşemesini söyleyin; size itaat etmek zorundadır. Onun iradesi, inisiyatifi ya da bilinçli zekası yoktur. Bedeniniz, inançlarınızı ve izlenimlerini kaydeden duygusal bir disktir.
♦ Dikkatinizi harekete geçirin; düşüncenizi sorununuzun çözümü üzerinde yoğunlaştırın.
♦ Sorunu bilincinizle çözmeye çalışın.
♦ Mükemmel çözümün sizi ne kadar mutlu edeceğini düşünün. Mükemmel cevabı bulmanız halinde hissedeceğiniz duyguyu hissedin.
♦ Zihninizin gevşemiş bir halde bu mutluluk ve memnuniyet durumuyla oynamasını izleyin sonra uykuya dalın.
♦ Uyandığınızda, cevabı bulamamışsanız, başka bir şeyle oyalanın. zihnini başka bir şeyle meşgul ederken, cevabın birden aklınıza gelmesi olasıdır.Bilinçaltınız size yol gösterirken, en basit yol en iyisidir. İşte bir örnek. Bir keresinde aile yadigarı olan değerli bir yüzüğü kaybetmiştim her yerde aradım ama bulamadım.

Çok üzgün ve sıkıntılıydım. O gece bilinçaltımla sanki biriyle konuşur gibi konuştum. uykuda dalmadan önce ona şöyle dedim her şeyi biliyorsun yüzüğün nerede olduğunu biliyorsun ve şimdi yerini bana da göstereceksin sabahleyin, kulağımda şu sözlerle birden uyandım. robert’a sor bu bana garip geldi.

Tanıdığım tek Robert, komşumun dokuz yaşındaki oğluydu. O yüzüğümün yerini nereden bilecekti ki? Sezgilerimin iç sesini takip ettim. Robert’ı bahçede oynarken buldum ve ona yüzüğü tarif ettim. Görmedin, değil mi?” dedim. “Ah, tabii ki gördüm.” diye karşılık verdi.

Dün saklambaç oynarken onu çalılıklarda buldum kimin olduğunu bilmiyordum ben de eve götürüp masamın üzerine koydum bunun için ilan asacaktım ama unutmuşum bilinçaltınız, ona güvenmemiz halinde size her zaman karşılık verecektir.

Yol Göstermek
Bilinçaltınız Size Nasıl Yol Gösterebilir






Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın