Yoksulluk Zihinsel Bir Hastalıktır

Yoksulluk Zihinsel Hastalıktır

Yoksulluk bir erdem değildir. Diğer zihinsel hastalıklar gibi bir hastalıktır. Eğer fiziksel olarak hasta olsaydınız, bir şeylerin ters gittiğini fark ederdiniz. Yardıma başvurur, durumu bir an önce iyileştirmeye çalışırdınız.

Aynı şekilde, eğer hayatınızda sürekli dolaşan yeterince paranız yoksa, köklü bir sorununuz var demektir. İçinizdeki hayat prensibinin dürtüsü büyümeye, gelişmeye ve hayata bereket katmaya yöneliktir.

Siz barakada yaşamak, paçavraya dönmüş giysiler giymek ve aç dolaşmak için burada değilsiniz. Mutlu, refah içinde ve başarılı olmalısınız.

Neden Parayı Eleştirmemelisiniz?

Zihninizi para hakkındaki garip ve batıl inançlardan temizleyin parayı asla kötü ve pis olarak görmeyin. Bunu yaparsanız, paranın kanat takıp uçarak sizden uzaklaşmasına neden olursunuz. Yargıladığınız şeyleri kaybedeceğinizi unutmayın. Eleştirdiğiniz şeyi kendinize çekeceğinizi bilin.

Paraya yönelik Doğru Tutumu Belirlemek 

İşte size paranızı çoğaltmak için uygulayabileceğiniz basit bir teknik. Aşağıdaki ifadeleri günde birkaç kez kullanın: Parayı seviyorum. Onu bilgece, yapıcı ve adil bir şekilde kullanıyorum.

Para hayatımda sürekli dolaşıyor. Onu keyifle serbest bırakıyorum ve bana harika bir biçimde artarak geri dönüyor. Bu çok çok güzel. Para bana bol bol, bir çığ gibi büyüyerek geliyor.

Parayı sadece iyi nedenler için kullanıyorum. İyi durumda olduğum ve zihnimin zenginliği olarak gördüğüm için şükran duyuyorum.

Yoksulluk Ve Zenginlik
Yoksulluk Zihinsel Bir Hastalıktır
















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın