Bir Oyuncu Hayalini Nasıl Gerçekleştirdi

Hayalini Nasıl Gerçekleştirdi 

Hollywood’da, sinemaya gitmeyi ya da televizyon izlemeyi seven hemen herkesin tanıdığı bir aktörle görüştüm. Midwest’te küçük bir çiftlikte büyüdüğünü anlattı. Ailesi kıt kanaat geçiniyordu.tek eğlencesi, iki kanalı zor çeken eski, siyah-beyaz bir televizyondu.

Daha o zamanlar oyuncu olmayı hayal etmeye başlamıştı bu hayali gitgide daha fazla benimsiyordu. Tarlada çalışırken ya da inekleri güderken.diyordu,adımın afişlere kocaman harflerle yazıldığını hayal ediyordum her ayrıntıyı görüyordum; hayranlarımdan oluşan kalabalığı, benimle röportaj yapmak için yarışan muhabirleri.

Yıllarca bu hayali kurdum. sonunda evden ayrıldım. Los Angeles’a geldim. filmlerde ve televizyon dizilerinde figüranlık yapmaya başladım çok geçmeden ilk önemli rolümü kaptım gala gecesi, salona giderken heyecandan bayılmak üzereydim.

Adım büyük harflerle yazılmıştı, müthiş bir kalabalık vardı, gazeteciler gelmişti çocukluğumda hayal ettiğim her şey gerçek olmuştu hayal etmenin gücünün başarıyı nasıl getirdiğini benden daha iyi kimse bilemez diye ekliyordu

Oyuncu Olma Hayali
Bir Oyuncu Hayali





















Bir Eczacının Hayali Gerçek Oldu Okumak İçin Tıkla
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın