Başarısızlığı Nasıl Başarıya Dönüştürdü

Başarısızlığı Başarıya Dönüştürmek

On altı yaşındaki Todd M. bana şunları söylemişti her şeyde başarısız oluyorum neden bilmiyorum. Sanırım aptalım belki de okuldan kovulmadan ben ayrılsam iyi olacak konuştukça yodd’un tek kusurunun tutumu olduğunu fark ettim.

Derslerine karşı ilgilisiz, öğretmenlerine ve bazı arkadaşlarına karşı öfkeliydi ona derslerinde başarılı olmak için bilinçaltının gücünü nasıl kullanabileceğini öğrettim günde birkaç kez, özellikle gece uyumadan hemen önce ve sabah uyandıktan hemen sonra, bazı gerçekleri kendi kendine olumlamaya başladı.

Daha önce gördüğümüz gibi, bunlar bilinçaltını aşılamak için en uygun zamanlardır şunları söylüyordu: Bilinçaltımın, hafızamın deposu olduğunu fark ediyorum okuduğum ve öğretmenlerimden duyduğum her şeyi saklıyor.

Kullanmayı tercih etmem halinde, harika bir hafızam var bilinçaltımın sınırsız gücü, yazılı ve sözlü sınavlarda bilmem gereken her şeyi bana sunuyor öğretmenlerime ve arkadaşlarıma sevgi ve iyi niyetle yaklaşıyorum. Onlar için başarı ve iyilikler diliyorum.

Todd şimdi hiç bilmediği bir özgürlüğün tadını çıkarıyor hep A alıyor derslerindeki başarıları yüzünden sürekli öğretmenlerinin ve annesiyle babasının onu tebrik ettiğini hayal ediyor.

Başarısızlığı Başarıya Dönüştürmek
Başarısızlığı Nasıl Başarıya Dönüştürdü



















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın