Alım Satım Konusunda Başarılı Olmak

Alım Satımda Başarılı Olmak

Alım ya da satım yaparken, bilincinizin marş, bilinçaltınız da motor olduğunu unutmayın motorun çalışmasını sağlamak için marşa basmanız gerekir bilinciniz, bilinçaltınızın gücünü harekete geçirir. netleştirilmiş bir arzuyu, fikri ya da imgeyi bilinçaltına iletmenin ilk adımı gevşemek, dikkati durağanlaştırmak, hareketsizleşip sessizleşmektir.

Zihnin bu sessiz, gevşemiş ve huzurlu tutumu, dış unsurların ve yanlış düşüncelerin bu fikrin zihinsel olarak benimsenmesine müdahale etmesini engeller dahası, zihnin bu sessiz, pasif ve durağan halinde çaba da en aza indirgenir ikinci adım, arzuladığınız sonun gerçekliğini hayal etmeye başlamaktır. Örneğin, bir ev satın almak istiyor olabilirsiniz zihnin gevşeyip rahatlamış halinde, şunları söyleyebilirsiniz;

Bilinçaltımın Sınırsız Zekası

her şeyi bilir.şimdi bana isteklerimi karşılayan ve paramın yeteceği ideal evi gösteriyor bu isteği bilinçaltıma iletiyorum onun benim talebimin doğasına göre karşılık vereceğini biliyorum bu isteği tıpkı bir çiftçinin toprağa tohum ekmesi gibi kesin bir inanç ve güvenle, büyüme yasalarına güvenerek ekiyorum.

Dileğiniz, bir gazete ilanını ya da bir arkadaş vesilesiyle gerçekleşebilir ya da doğrudan tam aradığınız gibi olan bir eve yönlendirilebilirsiniz dileklerinizin gerçekleşmesi için birçok yol vardır. Güven duymanızı sağlayacak bilgi, zihninizin işleyişine inanmanız halinde dileğinizin gerçekleşeceğidir diyelim ki evi, arsayı ya da herhangi bir mülkü almak değil de satmak istiyorsunuz. Bilinçaltının sınırsız yaklaşımına güvenme yaklaşımı yine size yol gösterecektir.

Ben Los Angeles’taki evimi sattığımda, şimdi konuştuğum birçok emlakçının kesin ve hızlı sonuçlar elde etmesini sağlayan bir teknik kullanmıştım evimin önündeki çimenliğe üzerinde sahibinden satılık yazan bir tabela diktim. O gece uyumadan önce kendime sordum.diyelim ki ev için bir alıcı buldun, sonra ne yapacaksın cevap şöyleydi satılık tabelasını indirip çöpe atacağım.zihnimin iç ekranına ayrıntılı bir senaryo yansıttım.

Tabelayı tutup söküyor, omzuma atıyor ve evin arka tarafındaki çöp kutularına götürüyordum çöpe atarken,yardımın için teşekkürler, ama artık sana ihtiyacım kalmadı. diyordum sonra bitmiş işin derin iç tatminiyle uykuya daldım ertesi gün bir adam ev için bana kaparo ödedi o tabelayı kaldırabilirsiniz. Artık ihtiyacınız kalmadı. dedi. Onun öğüdüne uydum.tabelayı söküp çöpe attım.

Dış eylem, içtekine riayet etmişti bu yeni bir şey değildir.içte ne olursa, dışta da o olur. başka bir deyişle, bilinçaltımıza ilettiğiniz imge, hayatınızın nesnel ekranına yansır.dış, içi yansıtır. dış eylem, iç eylemi takip eder işte ev, arsa ya da herhangi bir mülk satarken kullanılan bir başka etkin yöntem. Bunu yavaşça, sessizce ve hissederek tekrarlayın

Sınırsız Zeka, beni bu evi isteyen ve parası da yeten alıcıya çekiyor. alıcı bana hiç hata yapmayan bilinçaltının yaratıcı zekası tarafından gönderiliyor. bu alıcı başka evlere bakabilir ama istediği ve alacağı tek ev benimki. çünkü içindeki sınırsız zeka tarafından yönlendiriliyor. alıcının doğru, zamanlamanın doğru ve fiyatın doğru olduğunu biliyorum.

Bununla ilgili her şey doğru bilinçaltının derin dalgaları şu anda faaliyette ve ikimizi ilahi düzende bir araya getiriyor bunun böyle olduğunu biliyorum.aradığınızın şeyin de sizi aramakta olduğunu unutmayın.satmak istediğiniz evi ya da herhangi bir mülkü almak isteyen biri mutlaka vardır.

Bilinçaltınızın güçlerini doğru kullanarak, zihninizi alım satımla ilgili rekabet duygusundan ya da gerginlikten kurtarmış olursunuz.

Alım Satımda Başarılı Olmak
Alım Satım Konusunda Başarılı Olmak




Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın