İstediği Şeyi Elde Etme Konusunda Nasıl Başarılı Oldu

İstediğini Elde Etme Ve Başarılı Olma

Seminerlerime ve derslerime sürekli katılan, Margaret T. adında genç bir kadın vardı yaşadığı yer nedeniyle, seminerlerime gelebilmek için üç otobüs değiştirmesi gerekiyordu. her gün bir buçuk saati yolda geçiyordu.

Bir seminerde, işi gereği bir arabaya ihtiyaç duyan genç bir adamın nasıl sonunda araba sahibi olduğunu anlattım, o da dinledi. eve gitti ve seminerde altını çizdiğim tekniği denedi. daha sonra bana yöntemlerimi nasıl uyguladığını ve sonrasında neler olduğunu anlatan bir mektup yazdı. onun iznini aldığım için mektubu burada yayınlıyorum.

Sevgili Bay Murphy Kişisel gelişimimi gerçekleştirmek için bir arabamın olması gerektiğini biliyordum. aksi halde seminerlerinize düzenli olarak katılmam mümkün olmayacaktı madem bir araba sahihi olmaya çalışacaktım, her zaman hayalini kurduğum arabayı almalıydım.

Cadillac istiyordum. hayalimde, arabayı gerçekten almam ve kullanmam halinde geçeceğim bütün aşamaları tamamladım. Galeriye gidiyor ve istediğim modelle deneme sürüşü gerçekleştiriyordum.

Tekrar tekrar Cadillac’ın benim olmasını istediğimi söylüyordum. arabaya bindiğime, onu kullandığıma, döşemelerini hissettiğime dair resmi iki hafta boyunca zihnimde tuttum.

Geçen hafta, seminerinize Cadillac 'imla geldim. Inglewood’daki amcam vefat etti ve Cadillac’ı ile tüm varlığını bana bıraktı.

Cadillac Lyrıg 2023
İstediği Şeyi Elde Etme Konusunda Nasıl Başarılı Oldu




Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın