Varsayılan Büyük Dayanağın Gücü

Varsayılan Dayanağın Gücü

Eski Yunanlılardan beri, filozoflar ve mantıkçılar, kıyas adı verilen akıl yürütme biçimini incelemişlerdir.zihniniz kıyaslarla akıl yürütür. bunun anlamı şudur bilincinizin doğru kabul ettiği büyük varsayımlar, soru ya da problem ne olursa olsun, bilinçaltınızın varacağı sonucu belirler.
Dayanağınız doğruysa, sonuç da doğru olmak zorundadır.

Örneğin:

♦ Her erdem övgüye değerdir.
♦ Kibarlık bir erdemdir.
♦ Bu nedenle, kibarlık övgüye değerdir. Yada:
♦ Yapılan her şey değişir ve sonunda yok olur.
♦ Mısır Piramitleri de yapılmıştır.
♦ Bu yüzden Piramitler bir gün değişip yok olacaktır.

İlk ifade büyük varsayım olarak kabul edilmektedir ve doğru varsayımı doğru sonuç takip etmelidir. New York City Town Hall’daki zihin bilimi seminerlerimden birine katılan bir yüksekokul profesörü daha sonra yanıma gelmişti.

Hayatımdaki her şey karmakarışık.dedi sağlığımı, varlığımı, dostlarımı kaybettim dokunduğum her şey bozuluyor ona sorunlarının mantıksal olarak ve doğrudan yıkıcı büyük dayanağından kaynaklandığını açıkladım.

Hayatını değiştirmek için, düşünce biçiminde yeni bir dayanak oluşturmalıydı. bilinçaltının Sınırsız Zekasının onu manevi, zihinsel ve maddi olarak yönettiğine, yönlendirdiğine ve zenginleştirdiğine inanmalıydı. Bunu yaptığında, bilinçaltı onu kararlarında otomatikman bilgelikle yönlendirecek, bedenini iyileştirecek, zihninin yeniden huzur ve sükunete kavuşmasını sağlayacaktı.

Bu profesör, hayatının genel olarak nasıl şekillenmesini istediğini tasarladı.büyük dayanağı şuydu sonsuz zeka her alanda bana öncülük ediyor ve beni yönlendiriyor. Sağlığım mükemmel; uyum yasası zihnimde ve bedenimde faaliyet gösteriyor.

Güzellik, sevgi, huzur ve bolluğa sahibim. doğru eylem ve ilahi düzen prensipleri bütün hayatımı yönetiyor  hayatın ezeli ve ebedi gerçeklerinin olduğunu biliyorum. Bilinçaltımın, bilincimin düşünme biçiminin doğasına göre tepkini verdiğini bitiyor, hissediyor ve buna inanıyorum.

Daha sonra bana şu ilerleme raporunu göndermişti; büyük teriminin ifadelerini günde birkaç kez yavaşça, sessizce ve sevgiyle tekrarladım. Bunların derinlere inip bilinçaltıma girdiğini biliyordum.

Zihin yasaları beni sonuç alacağıma ikna etmişti. benimle yapmış olduğunu görüşme için size minnettarım. hayatımın bütün yönlerinin olumlu yönde değiştiğini de eklemek istiyorum. işe yaradı.
Dayanağın Gücü
Varsayılan Büyük Dayanağın Gücü















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın