Bilinçaltı Sizinle Tartışmaz

Bilinçaltı Sizinle Neden Tartışmaz

Bilinçaltınız son derece bilgedir bütün soruların cevaplarını bilir ancak bildiğini bilmez.sizinle tartışmaz ya da size karşı gelmez.beni bu tür telkinlerle etkilememelisin. demez.bunu yapamam çok yaşlıyım bu gerekliliği karşılayamam yanlış yerde doğmuşum doğru politikacıyı tanımıyorum” dediğinizde, bilinçaltınıza bu olumsuz düşünceleri aşılarsınız.

O da buna göre tepki verir. bunu yaparken aslında kendi iyiliğinizi engellersiniz. hayatınızda yoksunluğu, kısıtlamaları ve hayal kırıklığını getirirsiniz.bilincinizde engeller, kısıtlamalar, ertelemeler belirlediğinizde, bilinçaltınızda var olan bilgelik ve zekayı reddetmiş olursunuz.

Bilinçaltınızın sorunu çözemeyeceğini söylersiniz. bu zihinsel ve duygusal tıkanıklığa yol açar, arkasından hastalık ve nörotik eğilimler gelir. arzularınızı gerçekleştirmek ve hayal kırıklıklarınızın üstesinden gelmek için, günde birkaç kez olumlu bir biçimde şunları tekrarlayın

Bana bu arzuyu veren sınırsız zeka beni yönlendiriyor ve arzumu gerçekleştirmem için kusursuz bir plan sunuyor. bilinçaltımın derin bilgeliğinin tepki verdiğini ve içimde hissettiğim ve istediğim şeyin dışa vurulduğunu biliyorum.bir denge ve ılımlılık var öte yandan, eğer çıkış yolu yok.

Ben kayboldum. bu ikilemden çıkış yok. tıkandım ve engellendim derseniz, bilinçaltmızdan hiçbir cevap ya da tepki alamazsınız.bilinçaltınızın sizin için çalışmasını istiyorsanız, ondan doğru şekilde talepte bulunmayı bilmeli ve işbirliğini istemelisiniz.

Aslında bilinçaltı her zaman sizin için çalışır. her dakika kalp atışlarınızı ve soluk alıp verişlerinizi kontrol eder. parmağınızı kestiğinizde, karmaşık iyileşme sürecini harekete geçirir. en temel eğilimi, hayatın sürmesini sağlamaktır. hep sizi koruyup gözetmeye çalışır.bilinçaltınızın kendi zihni vardır ama sizin düşünce ve hayal gücü kalıplarınızı kabul eder.

Bir sorun için çözüm aradığınızda, bilinçaltı tepki verir; ancak, sizin bilincinizde bir karara ve doğru bir yargıya varmanızı bekler. cevabın bilinçaltınızda olduğunu bilmeniz gerekir. çıkış yolu olduğunu sanmıyorum. altüst oldum, kafam karıştı.neden cevap alamıyorum derseniz, isteğinizi etkisiz hale getirmiş olursunuz. yerinde sayan bir asker gibi, yaşam enerjinizi kullanır ama bir adım ilerleyemezsiniz.

Zihninizin tekerleklerini durdurun.gevşeyin.kendinizi serbest bırakın.sessizce, olumlu bir biçimde şunları söyleyin bilinçaltım cevabı biliyor. şu anda bana tepki veriyor.teşekkür ediyorum, çünkü bilinçaltımın sınırsız zekasının her şeyi bildiğini ve şimdi benim için mükemmel çözümü sunduğunu biliyorum. gerçek inancım, bilinçaltımın görkemini ve muhteşemliğini ortaya çıkarıyor. bu da beni,çok mutlu ediyor.

HATIRLANMAYA DEĞER FİKİRLER
1...iyi şeyler düşünürseniz iyi şeyler olur.
2...Kötü şeyler düşünürseniz kötü şeyler olur.
3...Bütün gün ne düşünürseniz, o olursunuz.
4...Bilinçaltınız sizinle tartışmaz.
5...Bilincinizin emirlerini kabul eder. "Buna param yetmez." derseniz, bilinçaltınız bunu doğru
kılmak için çalışır.
Daha iyi bir düşünce seçin, "Onu alacağım . Bunu zihnimde kabul ediyorum " diye komut verin.
6...Seçme gücüne sahipsiniz. Sağlığı ve mutluluğu seçin.
7...Cana yakın olmayı ya da soğuk olmayı seçebilirsiniz, işbirlikçi, keyifli, cana yakın, sevimli olmayı seçerseniz, dünya da buna göre tepki verecektir.

Harika bir kişilik geliştirmenin en iyi yolu budur. bilinciniz kapıdaki bekçi gibidir. en önemli işlevi, bilinçaltınızı yanlış etkilerden korumaktır, iyi bir şeyin olabileceğine ve şu anda olduğuna inanmayı seçin.

En büyük gücünüz , seçme yeteneğinizdir. mutluluğu ve bereketi seçin.başkalarının telkin ve ifadelerinin sizi incitme gücü yoktur. tek güç, kendi düşüncenizin hareketidir. başkalarının düşünce ve ifadelerini reddetmeyi ve iyiyi kabul etmeyi seçebilirsiniz.

Nasıl tepki vereceğinizi seçme gücüne sahipsiniz.ne söylediğinize dikkat edin.ağzınızdan çıkan her sözcüğe dikkat etmelisiniz. asla, başarısız olacağım , işimi kaybedeceğim kirayı ödeyemeyeceğim  demeyin .

Bilinçaltınız esprileri anlayamaz. bütün bunları gerçekleştirmeye kalkar.zihniniz kötü değildir.doğanın hiçbir gücü kötü değildir.önemli olan, doğanın güçlerini nasıl kullandığınızdır. zihninizi her yerde insanları korumak, iyileştirmek ve onlara ilham vermek için kullanın.

Asla "yapamam ” demeyin şöyle diyerek bu korkunun üstesinden gelin bilinçaltımın gücü sayesinde her şeyi yapabilirim hayatın ezeli ve ebedi gerçeklerini ve prensiplerini dikkate alarak düşünün: korkuyu, cahilliği ve batıl inançları esas almayın.

Başkalarının sizin adınıza düşünmesine izin vermeyin kendi düşüncelerinizi kendiniz seçin ve kendi kararlarınızı kendiniz verin siz ruhunuzun (bilinçaltınızın ) kaptanı ve kaderinizin efendisisiniz.

Unutmayın seçme yeteneğiniz var hayatı seçin sevgiyi seçin sağlığı seçin mutluluğu seçin
bilinciniz neyin doğru olduğunu varsayar, neyin doğru olduğuna inanırsa. bilinçaltınız onu doğru kabul eder ve gerçek kılmaya çalışır

İyi şansa, ilahi yol göstericiliğe, doğru eyleme ve hayatın nimetlerine inanın. zihninizde nihai sonucu canlandırmanız, bilinçaltınızın karşılık vermesini ve zihinsel resmi gerçekleştirmesini sağlar
Bilinçaltı
Bilinçaltı Sizinle Tartışmaz





















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın