Kötü Bir Ruh Halinin Üstesinde Nasıl Gelinir?

Kötü Bir Ruh Halinin Üstesinde Gelmek

Hem evliliği hem de kariyeri ciddi anlamda sıkıntıda olan bir adam bana başvurmuştu.hugh d in sorunu sürekli huysuz ve gergin olmasıydı. kendi de bundan rahatsızdı ancak başka biri onunla bu durumu tartışmaya kalktığında, öfke patlaması yaşıyordu.

Kendi kendine sürekli herkesin onunla uğraştığını ve onlara karşı kendini savunması gerektiğini söylüyordu bu olumsuz ototelkinin üstesinden gelmesi için ona olumlu ototelkini kullanmasını söyledim.

Günde birkaç kez sabah, öğlen ve gece yatmadan önce kendi kendine şunları tekrarlayacaktı bugünden itibaren, daha keyifli olacağım. neşe, mutluluk ve keyif zihnimin normal halleri olacak. her gün daha sevimli ve anlayışlı oluyorum.

Çevremdekilerin neşe ve iyi niyet merkezi olacağım, kendi iyi duygularımı ve keyfimi onlara da bulaştıracağım bu mutlu, keyifli, neşeli ruh hali benim normal zihinsel durumum olacak minnettarım bir ay sonra, karısı ve iş arkadaşları,hugh ile geçinmenin artık çok daha kolay olduğunu söylediler.
Huysuz Kadının Kötü Ruh Hali
Kötü Bir Ruh Halinin Üstesinde Nasıl Gelinir Vatanseverr



















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın