Bilinçaltının Kinetik Hareketini Serbest Bırakmak

Kinetik Hareketini Serbest  Bırakmak

Bir psikolog arkadaşım bana biyopsi sonucunda hayati bir organda kanserli hücrelerin varlığının tespit edildiğini söylemişti. onkolog sancılı ve tehlikeli bir tedavi önermişti. arkadaşım bunu kabul etmeden önce başka bir yaklaşımı denemişti. her gece uyumadan önce kendi kendine şunları tekrarlıyordu her hücre, her sinir, her doku ve her organ şu anda iyi, saf ve mükemmel bir hale geliyor.

Bütün vücudum sağlığa ve uyuma kavuşacak şekilde onarılıp canlanıyor.bir ay içinde tamamen iyileşmişti. yapılan testler kanserli hücrelerin artık var olmadığını göstermişti. bundan çok etkilendim, aynı zamanda meraklandım. onu bu sözleri neden uyumadan önce tekrarladığım sordum.

Bilinçaltının kinetik hareketi, belirli bir yöne doğru yol almaya başladıktan sonra uyku sırasında da dolaşmaya devam eder.bu nedenle uykuya dalmadan önce bilinçaltına üzerinde çalışacağı yararlı bir şey sunmak çok önemlidir.” dedi. son derece bilge bir cevaptı bu. bu arada uyum ve mükemmel sağlığı düşünürken, durumun adını anmadığına dikkat edin.

Size özellikle uyumadan önce, rahatsızlıklarınız hakkında konuşmamanızı ve bunlara isim vermemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. güç aldıkları tek şey, sizin ilginiz ve korkularınızdır. yukarıda sözünü ettiğimiz psikolog gibi, siz de zihinsel cerrah olun. böylece, tıpkı ölü dalların ağaçtan budanması gibi, sıkıntılar da hayatınızdan budanacaktır.

Diğer yandan, eğer sürekli ağrılarınıza ve semptomlarınıza isimler veriyor ve bunlar hakkında konuşuyorsanız, onlara sizin üzerinizde güç sahibi olma hakkı tanırsınız. bilinçaltınızın iyileştirici gücünü ve enerjisini ortaya çıkaran kinetik hareketi engellersiniz.

Dahası, kendi zihninizin yasasıyla, kafanızda canlandırdıklarınız hayat bulma eğilimi gösterir. tam korktuğum gibi. zihninizi hayatın büyük gerçekleriyle doldurun ve sevginin ışığında yürüyün.
Bilinçaltının Kinetik Hareketi
Bilinçaltının Kinetik Hareketini Serbest  Bırakmak



Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın