Bilinçaltının Gücü Görselleştirme Tekniği

Görselleştirme Tekniği

Bir fikri formüle etmenin en kolay ve kesin yolu bunu gözünüzde canlandırmak zihin gözünüzle sanki gerçekten varmış gibi canlı görebilmektir çıplak gözle sadece dış dünyada zaten var olanı görebilirsiniz zihninizdeki herhangi bir resim ise umduklarınızın ve görmediklerinizin ifadesidir.

Hayalinizde oluşturduğunuz şey vücudunuzun herhangi bir bölümü kadar gerçektir fikir ve düşünce gerçektir ve zihinsel imgenize sadık kalmanız halinde bir gün nesnel dünyada da kendini gösterecektir düşünme süreci zihninizde etkiler oluşturur bu etkiler bir süre sonra hayatınızda gerçekler ve deneyimler olarak ortaya çıkar.

Mimarlar istedikleri türde binayı gözlerinde canlandırırlar bu binayı tamamladığında olmasını istedikleri gibi görürler betimleme ve düşünce süreçleri, binayı ortaya çıkaran plastik bir kalıba dönüşür bina ister güzel olsun ister çirkin ister gökdelen olsun ister tek katlı bir baraka gözünde canlandırmayla başlar mimarın zihinsel betimlemesi kağıda çizim olarak yansır.

Daha sonra müteahhit ve yapım işçileri gerekli malzemeleri toplarlar binanın yapımı son aşamaya kadar mimarın zihinsel kalıplarına tamamen sadık kalınarak sürer ben de dinleyiciler önünde konuşma yapmadan önce her zaman gözünde canlandırma tekniğini kullanıyorum.

Zihnimizin tekerleklerini durduruyorum; böylece bilinçaltıma düşünce imgelerimi sunabiliyorum sonra bütün oditoryumu gözümün önüne getiriyorum.

Koltuklar içlerindeki sınırsız iyileştirici varlıkla aydınlanmış bundan ilham almış erkek ve kadınlar oturuyor onları neşeli, mutlu ve özgür görüyorum fikri önce hayalimde oluşturduğum için insanların iyileştim kendimi harika hissediyorum bambaşka biri oldum dediklerini hayal ederken bunu sessizce zihinsel bir resim olarak bunu koruyorum.

On dakika süreyle buna devam ediyorum her kişinin zihin ve bedeninin sevgiye, iyiliğe, güzelliğe ve kusursuzluğa doyduğunu biliyor ve hissediyorum farkındalığım öyle bir noktaya geliyor ki dinleyicilerin sağlıklı ve mutlu olduklarını dile getirdiklerini duyabiliyorum.

Sonra bütün resmi bir kenara bırakıp kürsüye çıkıyorum ne zaman bir konuşmada bu tekniği kullansam sonrasında insanlar yanıma gelip dileklerinin gerçekleştiğini söylüyorlar.
Görselleştirme Tekniği
Bilinçaltının Gücü Görselleştirme Tekniği


















Bilincaltının Gucu Zihinde Sahneleme Tekniği

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın