Bilinçaltının Gücü Zihinde Sahneleme Tekniği

Zihinde Sahneleme Tekniği

Bir resim binlerce kelimeye bedeldir diye eski bir söz vardır.bilinçaltının, zihinde tutulan ve inançla desteklenen her resmi hayata geçireceği gerçeği vurgulanmalıdır öyleymişim gibi davranıyonım ve öyle oluyorum birkaç yıl önce, çeşitli eyaletlere gittiğim bir tur sırasında konferans vermek üzere

Midwest’te bulunuyordum. o bölgede sabit bir yere sahip olmak istedim böylece yardımıma ihtiyaç duyanlara hizmet edebilirdim. seyahatlerim beni çok uzaklara götürdü, ama bu fikri unutmadım. washinghton, spokane’de olduğum bir akşam, oteldeki odamda kanepeye uzanmış, dinleniyordum.

Birden düşüncelerimi durdurdum. sakin ve pasif bir ruh haline geçerek, büyük bir dinleyici kitlesinin önünde konuşma yaptığımı hayal etim. dinleyicilere, burada olduğum için çok mutluyum.diyordum. bu ideal fırsatı elde etmeyi diliyorum.hayali dinleyiciyi zihin gözümle gördüm ve bunun gerçekliğini hissettim.

Bir aktörün rolünü oynuyor ve bu zihinsel filmi canlandırıyordum. bu resmin, onu bir biçimde hayata geçirecek olan bilinçaltıma iletilmesi beni memnun ediyordu. ertesi sabah uyandığımda, büyük bir huzur ve tatmin hissediyordum. birkaç gün sonra, midwest’te bir organizasyondan aradılar ve benden oranın yöneticisi olmamı istediler.

Bunu kabul ettim. yıllarca orada görev yapmanın keyfini yaşadım.bu yöntem daha çok zihinde sahneleme tekniği olarak adlandırılır. konuşmalarımı dinleyen pek çok kişiden, bu tekniği kullanarak ne kadar muhteşem sonuçlar elde ettiklerini anlatan mektuplar aldım. zihinde sahneleme tekniğinin çok işe yaradığı alanlardan biri satıştır.

Eğer satacak bir eviniz ya da malınız varsa, önce zihninizde kendinizi fiyatın doğru ve her iki taraf için de adil olduğuna inandırmanızı öneriyorum. bunu yaptıktan sonra zihninizi sükunete kavuşturun, gevşeyin, kendinizi serbest bırakın bütün zihinsel çabaları en aza indiren uyku haline geçin.

Sonra çeki ellerinizde görün, sevinin, çek için teşekkür edin ve zihninizde yarattığınız zihinsel filmin doğallığını hissederek uykuya dalın. bu nesnel bir gerçeklikmiş gibi davranmalısınız. bunu yaptığınızda, bilinçaltınız bunu etki olarak kabul edecektir.

Sonra Sınırsız Zeka, sizi mala gerçekten sahip olmak isteyen, onu sevecek ve geliştirecek müşteriye çeker. Zihnin derin akımları sayesinde, alıcı ve satıcı bir araya gelir. zihinde tutulan ve inançla desteklenen zihinsel bir resim hayata geçmiş olur.
Bilinçaltının Gücü Zihinde Sahneleme
Bilinçaltının Gücü Zihinde Sahneleme Tekniği Vatanseverr

















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın