Bilinçaltının Gücü Teşekkür Ederim Tekniği

Teşekkür Ederim Tekniği

Şükran duyan kalp, her zaman evrenin yaratıcı güçlerine yakındır kozmik etki ve tepki yasasına bağlı olarak, karşılıklı ilişki yasasıyla, sayısız nimetin kendisine doğru akmasını sağlar geçenlerde genç bir anne bana bu tekniği kullanarak yaşadığı deneyimi anlattı. işsiz ve beş parasızdım dedi.

Doyurup giydirmem gereken üç küçük çocuğum vardı. ne yapacağımı bilmiyordum. sonra sizin, daha dileklerimiz gerçekleşmeden şükran duymamız gerektiğini söylediğinizi duydum. birden beynimde bir şimşek çaktı sanki. bunu denemem gerektiğini biliyordum.

Bu kadın üç hafta boyunca, her gece ve sabah şu sözleri tekrarladı zenginliğim için teşekkür ederim bunu gevşemiş, huzurlu bir halde yapıyordu ve şükran duygusu ve ruh hali zihninde baskın hale gelene kadar devam ediyordu.

Yaratıcı zekayı ya da sınırsız zihni elbette gerçekten göremeyeceğini bilse de, içindeki sınırsız güç ve zekaya hitap ettiğini hayal ediyordu. tinsel algının iç gözüyle görüyor, ihtiyaç duyduğu para, konum ve yiyecekle ilişkili olarak zenginliğe dair düşünce-imgesinin ilk neden olduğunu fark ediyordu.

Düşünce-duygusu, zenginliğinin hiçbir öncel koşul tarafından engellenmeyen özüydü sürekli Teşekkür ederim diye tekrarladığında, kadının zihni ve yüreği kabul noktasına yükseliyordu aklına yoksunluk, fakirlik ve sıkıntı düşünceleri geldiğinde, yine teşekkür ederim” diyordu bunu gerekli oldukça yapıyordu.

Şükran duyan tutumunu koruduğu sürece, zihnini zenginlik fikrine koşullandıracağını biliyordu öyle de oldu. bu annenin dileği ilginç bir sonuç doğurdu. buna başladıktan kısa bir süre sonra, yolda beş yıldır görüşmediği eski patronuyla karşılaştı.

 Patronu ona yüksek ücret alacağı, iyi bir pozisyon teklif etti hatta avans bile verdi kadın bana, Teşekkür sözcüğünün şaşırtıcı gücünü hiç unutmayacağım dedi bu benim için mucizeler yarattı
Bilinçaltının Gücü Teşekkür Ederim
Bilinçaltının Gücü Teşekkür Ederim Tekniği Vatanseverr



Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın