Bilinçaltı Cildi İyileştir

Bilinçaltı Cildi İyileştir mi

Bilinçaltının iyileştirici gücüne dair en ikna edici kanıt, kişisel iyileşmedir. Kırk yıldan fazla bir süre önce, bir cilt hastalığına yakalanmıştım. En iyi doktorlara gittim; tıbbın elverdiği bütün olanakları kullandılar, en ileri tedavileri uyguladılar. Hiçbiri işe yaramadı. Hastalık giderek kötüleşti. Sonra bir gün, derin bir psikolojik bilgiye sahip olan bir dostumla karşılaştım.

Bana bütün organlarımı tek bir hücreden oluşturup şekillendiren bilinçaltının bir “kitap” gibi işlev gördüğünü açıkladı. Bilinçaltının bedenimi yaptığına göre, onu yeniden şekillendirip iyileştirebilirdi de. Sonra saatini işaret etti. “Bunu biri yaptı.” dedi. “Ancak saat nesnel bir gerçeklik haline gelmeden önce, saatçinin zihninde buna dair net bir fikir olmalıydı.

Saat bir nedenle gerektiği gibi çalışmazsa, saatçinin buna dair fikri, ona saati tamir etmek için ihtiyaç duyacağı bilgiyi de verecekti.” Bu benzetmeyle bana ne anlatmaya çalıştığını anlamıştım. Bedenimi yaratan bilinçaltı zeka saatçi gibiydi. Bedenimin bütün hayati fonksiyon ve süreçlerini nasıl iyileştireceğini, yeniden yapılandıracağını ve yöneteceğini biliyordu.

Ancak bunu gerektiği gibi yapabilmesi için ona sağlık konusunda mükemmel bir fikir vermeliydim. Bu neden, iyileşme de sonuç olacaktı Dileğim oldukça basit ve dolaysızdı. Bedenim ve bütün organlarım, bilinçahımdaki Sınırsız Zeka tarafından yaratıldı. O, beni nasıl iyileştireceğini biliyor. Onun bilgeliği bütün organlarımı, dokularımı, kaslarımı ve kemiklerimi şekillendirdi.

İçimdeki bu sınırsız iyileştirici güç varlığımın her hücresini dönüştürüyor; beni eksiksiz ve kusursuz kılıyor.Şu anda içimde gerçekleştiğini bildiğim iyileşme için teşekkürlerimi sunuyorum. İçimdeki yaratıcı zeka harikalar yaratıyor. Bu basit dileği, günde iki ya da üç kez beşer dakika süreyle yüksek sesle tekrarladım. Üç ay kadar sonra, cildim tamamen iyileşmiş, kusursuz olmuştu. Hastalık geçmişti.

Doktorum şaşkına döndü, ama ben ne olduğunu biliyordum. Bilinçaltıma iyilik, güzellik, kusursuzluk konusunda hayat dolu iletiler göndermiştim. Bunlar, bilinçaltımdaki sorunlara neden olan olumsuz imge ve kalıpları dışarı atmıştı. Zihninizde denge oluşmadığı sürece, bedeninizde hiçbir şey gerçekleşmez. Zihninizi sürekli olumlu fikirlerle besleyerek değiştirirseniz, bedeninizi de değiştirebilirsiniz. İyileşmenin temeli budur.

Hastalıkların kaynağı zihindedir. Zihinsel bir kalıpla bağlantılı olm adığı sürece bedende hiçbir şey ortaya çıkmaz. Tek bir iyileştirme süreci vardır, o da inanç. Tek bir iyileştirici güç vardır, o da bilinçaltınız. Sizi iyileştiren şeyin ne olduğunu araştırın. Bilinçaltına ilettiğiniz doğru yönergelerin zihninizi ve bedeninizi iyileştirdiğini fark edeceksiniz.
Bilinçaltı İyileştirir
Bilinçaltı Cildi İyileştir Vatanseverr



Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın