Görünmez Dünyanın Yardımı Nasıl Sağlanır

Görünmez Dünyanın Yardımı

Okkült edebiyatının yığınları arasında görünmez ustalar efsanesi yayılmaktadır denilmektedir ki, dünyasal yaşam, insanlığın hizmetine ve incelemesine adanmış çok sayıda sadık emek­çiden oluşan ve yüksek orunlu ustalarca kumanda edilen spiritüel dünya üyelerinin bir örgütüdür bu örgütün tam amacı insanlığın moralinin yükseltilmesi ve spritüalite yönünde geliş­melerinin ya da evrim lerin daha iyi bir hale gelmesidir.

Görünmez ustalarla ilişki spritüel olduğu kadar maddi açı­
dan da çok karlıdır bunlar, Robert Louis Stewenson’un kü­çük insanları gibi görünmez yardımcılarımzdır bu dostları tanımayı bildiğiniz ve onlarla açıkça bir ilişki kurabildiğiniz zaman istediğiniz hangi türden olursa olsun gözle görülür bir yardım almayı bekleyebilirsiniz.

Öteki Dünyanın Varlıkları Nasıl Yardım Edebilirler

Öteki dünyanın varlıkları size nasıl yardım edebilirler tasavvur edebileceğiniz herhangi bir biçimde ve yalnızca ruhlar tarafından bilinen bazı farzlarda siz Tanrı'ya dönerseniz Tanrı da size döner eski atasözünde tahmin edebileceğinizden daha çok gerçek vardır burada söyleyeceğiniz ruhlar dünyasına doğru dönerseniz o da hızla size doğru döner öteki dünyanın varlıkları size çoğu zaman geçmişte, kuşkuşuz siz farkına varmadan yardım ettiler.

Bir Tür Mavi Şimşek Kadını Yol Kesen 
Hayduttan Kurtardı

Al. G. Manning Helping Yourself With P.S.E kitabında 
bir akşam dinsel görevden sonra evine dönen orta yaşlı bir kadının hikayesini anlatmaktadır kadın büyük bir çitin önünden geçerken bir tabancanın namlusuyla burun burana gelmiş.

Bir ses ona çantanı ver demiş ama ses şimşek gibi geçen mavimsi 
bir ışıkla hızla kesilmiş ve silah yere düşmüş korkan haydut kaçmış ve kadın sağ sağlim evine dönebilmişir.

Görünmez Bir El Uzandı Ve Onun Hayatını 
Kurtardı

Mannig bunun dışında ıssız bir koyda tek başına yüzen bir 
adamın olayını anlatmaktadır genç insanlarda sık sık olduğu gibi bu adam da gücüne aşırı güvenmiş ve çok geçmeden panik ve yorgunluk içinde zor bir durumda kalmıştır, neredeyse bo­ğulmak üzeredir bu sırada görünmez bir el onu yakalamış ve suyun yüzeyinde tutmuştur ayaklarını basabileceği yere kadar getirmiş ve onu bırakmıştır. 

Bir Ruh Onun Para Bulmasına Yardım Etti


Dr. Josep Murpl the amazing lowes of cosmic hint p
ower kitabında bir kaç yıl önce anna adında ve daha önce hiç görmediği bir genç kızın ona telefon açarak babam öldü evde büyük miktarda para sakladığını biliyorum umutsuzum ve korkuyorum; paraya ihtiyacım var bulamıyorum dedi­ğini anlattı

Dr. Murphy onun için dua edeceğini söyledi ve o gece bir rüya gördü rüyada bir adam ona kalkın ve söylediklerimi yazın dedi.Dr. Murphy uyku içinde uyandı, çalışma masası­na doğru gitti ve çekmecede bir kağıt aradı rüyadaki adamın sesi, doktor yazdıkça yazdırıyordu.

Dr. Murphy bu bilgilerin tek başıma benim tarafımdan yazılmadığına 
ya da içinde bulunduğum yarı uykulu dünyada bilinçaltını tarafından yazılmadığına eminim bana bu bilgileri genç kızın, ölümden sonra yaşayan babasının verdiğine paranın nerede gizli olduğunu ve kızının onu alması için ne yapması
gerektiğini bana ayrıntılı olarak anlatanın o olduğuna eminim daha sonra bana yazdırdıklarının hepsi doğru çıktı dedi.
Görünmez Dünyanın Yardımı
Görünmez Dünyanın Yardımı Nasıl Sağlanır




















Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın