Yeter Benim Hayatım

Yeter Benim Hayatım

Yeter Benim Hayatım Klibi

Yeter Benim Hayatım
Yeter Benim Hayatım Klibi

Yeter Benim Hayatım Sözleri

Uzaktan görenler mesut sanıyor
Bilmezler gözlerim her gün ağlıyor
İçimde dinmeyen yaram kanıyor 
Bir meçhule döndü benim hayatım
Bir meçhule döndü benim hayatım 

Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim 
Zamansız küllendi yanan ateşim 
Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim 
Zamansız küllendi yanan ateşim 
Yarına çıkar mı bilmem gidişim 
Mevsimsiz sarardı benim hayatım 
Zamansız sarardı benim hayatım

Işıklar altında sönmüş gibiyim 
Dostların içinde yalnız biriyim 
Bilinmez yollara girmiş gibiyim 
Nerede bitecek benim hayatım
Nerede bitecek benim hayatım

Yorgunum, dertliyim, yürek dayanmaz 
Mutsuzum desem de kimse inanmaz 
Yorgunum, dertliyim, yürek dayanmaz 
Mutsuzum desem de kimse inanmaz 
Maziyi ararım, böyle yaşanmaz
Çekilmez çiledir benim hayatım 
Çekilmez çiledir benim hayatım
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın