Songül Güner Şansıma Küstüm

Songül Güner Şansıma Küstüm

Songül Güner Şansıma Küstüm Klibi

Songül Güner Şansıma Küstüm
Songül Güner Şansıma Küstüm Klibi

Songül Güner Videoları

Songül Güner Yalan Dünya
Songül Güner Şansıma Küstüm Sözleri

Gülmedim dünyaya geldim geleli
Talihime küstüm şansıma küstüm
Hep tersine esti bahtımın yeli
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm
Hep tersine esti bahtımın yeli
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm

İlkbaharım boran oldu kar oldu
Bitmedi feryadım içim zar oldu
Ellere gül olan bana har oldu
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm
Ellere gül olan bana har oldu
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm

Bir garip aşığım maksuttur adım
Temiz sevip sevilmekti muradım
Velhasılı kelam anlaşılmadım
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm
Velhasılı kelam anlaşılmadım
Talihime küstüm şansıma küstüm şansıma küstüm
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

EDHO Şu Yalan Dünya

Bahar Candan Dondurma Gibisin

La Casa De Papel Çav Bella

Vis A Vis Doruklara Sevdalandim

Tülay Maciran Melek Yüzlüm

Şemmame--HD--

Büşra Pekin Meyrik

Ertuğrul Polat Koşacaksın